۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۶۰۵۷۸
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

غنی سازی اوقات فراغت جوانان برای استحکام ساختار تربیتی جامعه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان اوقات فراغت را فرصتی مناسب برای جذب جوانان به کانون های مساجد بیان کرد و گفت: غنی سازی بهینه اوقات فراغت جوانان برای استحکام ساختار تربیتی جامعه ضروری است.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اوقات فراغت استان در خرم آباد گفت: با انجام برنامه ریزی ها، تلاش می شود اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان در کانون های مساجد با برنامه های پر محتوا سپری شود.

 

وی تقارن ماه مبارک رمضان با اوقات فراغت را فرصت مناسبی در راستای تقویت فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد و افزود: کانون های مساجد در جهت تقویت برنامه های اوقات فراغت کانون ها برنامه ریزی منسجمی دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که غنی سازی بهینه اوقات فراغت جوانان برای استحکام ساختار تربیتی جامعه ضروری است، افزود: بهره برداری شایسته از اوقات فراغت، جامعه را به سوی سازندگی، اخلاقی، شکوفایی استعدادها، خلاقیت و توسعه فکری هدایت می کند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان غنی سازی اوقات فراغت را شاخصی مناسب برای ارتقای سلامت جسمی و روانی دانست و بیان داشت: توجه به اوقات فراغت جوانان موجب استحکام ساختار تربیتی جامعه می شود.

 

وی با بیان این که کانون های فرهنگی و هنری مساجد محیطی آرام و مطمئن برای تربیت با ایمان و معرفت کودکان، نوجوانان و جوانان است، خاطرنشان کرد: اوقات فراغت بهترین فرصت جهت ایجاد بستری مناسب برای جذب نسل جوانان و نوجوانان به کانون های مساجد است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان اظهار داشت: با ایجاد تنوع به فعالیت ها و برنامه ها در کانون های مساجد، تلاش می شود با اجرای فعالیت های شادی آفرین در پرتو آموزه های دینی اوقات فراغت پرباری برای نسل جوان و نوجوان در نظر گرفت.

 

وی در ادامه افزایش معلومات دینی و فرهنگی را از مهم ترین اهداف ستاد اوقات فراغت دبیر خانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: ساماندهی فعالیت ها و برنامه های اوقات فراغت در راستای تحقق مسجد تراز اسلامی، هماهنگ سازی، ایجاد وحدت رویه دربرنامه ها و فعالیت ها از دیگر اهداف ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی وهنری مساجد است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات