۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۲۶۱۵۱۱
آیت الله حیدری:

مردم توافقی را می پذیرند که عزت و شرافت شان در آن حفظ شده باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اگر نیاز آمریکا به مذاکرات بیشتر از ما نباشد، کمتر نیست، گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده است که اگر این توافق صورت نپذیرد، خود بیشتر از ایران ضرر خواهد کرد.
آيت الله حيدري

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این‎که توافق بر سر مذاکرات هسته ای دو حالت مثبت یا منفی دارد، گفت: اگر آمریکا تحریم ها را لغو نکند و پا را فراتر از حدود و اختیاراتش بگذارد به یقین این توافق اثرات منفی خواهد داشت.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این‎که اگر استکبار جهانی بخواهد بر مراکز امنیتی و نظامی ایران اسلامی نظارت داشته باشد، دولت جمهوری اسلامی ایران هرگز توافقات هسته ای را امضا نخواهد کرد، گفت: اگر قرار است این توافقات با تهدیدها همراه باشد، ملت عظیم ایران ترجیح می دهد، این توافق صورت نگیرد؛ چرا که هیچ خیر و منفعتی برای کشور نخواهد داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت و ملت ایران اسلامی توافقی را می پذیرند که مسائل کلان نظام و همچنین عزت و شرافت ملی محفوظ بماند و همه تحریم ها باید برداشته شوند؛ توافق همراه با تهدیدهای استکباری و رفع نشدن تحریم ها به معنای ذلت و خواری است که ملت ایران اسلامی هرگز زیر بار این ذلت نمی رود.

آیت الله حیدری بیان داشت: تیم مذاکرات هسته‌ای باید بدانند اگر خطوط قرمز رعایت نشود توافق هسته‌ای یک توافق منفی خواهد بود و ملت ایران هرگز این گونه توافق را نخواهد پذیرفت و تاریخ توافق همراه با تحریم ها و تهدیدها را به عنوان یک لکه ننگین به ثبت خواهد رساند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اگر نیاز آمریکا به مذاکرات بیشتر از ما نباشد، کمتر نیست، گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده که اگر این توافق صورت نپذیرد خود آمریکا بیشتر از ایران ضرر خواهد کرد.

عضو شورای علی حوزه های علمیه خوزستان افزود: جمهوری خواهان و دموکرات ها بدنبال این هستند که این توافق در زمان دولت خودشان اتفاق بیفتد؛ بنابراین اگر هم مخالفتی از سوی جمهوری خواهان و یا دموکرات‎ها درباره توافق با ایران دارند به سبب این است که می خواهند این اتفاق بزرگ در تاریخ دولت خودشان ثبت شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که از تیم مذاکره انتظار می رود، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند، اظهار داشت: دولت‎مردان ما بدانند ملت به شرطی که حقوق و عزت ملی پایمال نشود حامی و پشتیبان آنها هستند./9454/ت302/ج

ارسال نظرات