۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۶۲۰۵۷
عضو جامعه مدرسین:

هر دستی که به سوی مراکز نظامی کشور دراز شود باید قطع شود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) را بسیار کوبنده٬ شجاعانه٬ حکیمانه٬ غرور انگیز و ستودنی عنوان کرد و گفت: مراکز نظامی و هسته‌ای هر کشور ناموس ملت آن محسوب می‌شوند.
حجت الاسلام سيداحمد حسيني خراساني
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع)را جزو اصول مسلم قرآنی دانست و اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب همان قاعده نفی سلطه بیگانگان بر امت اسلامی است که در قرآن بدان اشاره شده است؛ هرگز راه سلطه کفار بر مسلمین و مؤمنین باز نبوده و نخواهد بود. صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) بسیار کوبنده شجاعانه٬ حکیمانه٬ غرور انگیز و ستودنی بود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مراکز نظامی هر کشور در حکم ناموس ملتش محسوب می‌شود؛ هر دستی به سوی ناموس جامعه اسلامی دراز شود باید بریده شود؛ هر کس به ناموس اسلامی طمع کند باید پاسخی دندان شکن و درخور تحسین دریافت کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی افزود: اجازه دسترسی و بازرسی اجانب و بیگانگان از مراکز نظامی و یا ارتباط آنان با نیروهای نظامی و هسته‌ای کشور هیچ گاه داده نخواهد شد؛ این ارتباط که با هدف تخلیه اطلاعات٬ کشف یا سرقت اسرار و رموز تخصص‌ها و علوم بومی که جزء اسرار یک ملت شناخته می‌شود از مصادیق روشن سلطه اجانب و بیگانگان بر ملت و کشور شمرده می‌شوند.
وی ابراز داشت: دستیابی بیگانگان به اطلاعات و اسرار نظام جزء خطوط قرمز نظام اسلامی است؛ آنچه رهبر معظم انقلاب با صلابت و قاطعیت در مواجهه جدی با طمع کاران به اسرار نظام فرمودند سخنی حق و موضعی ستودنی است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: به هیچ قیمت در هیچ شرایطی پذیرش سلطه بیگانگان بر اسرار امت اسلامی و سیطره آنان بر شئون امت اسلامی پذیرفتنی نیست؛ هیچ کس در هیچ مقامی چنین حقی نخواهد داشت که با دشمنان اسلام بر سر اصول مسلم اسلامی معامله کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی ادامه داد: دانشمندان و نوابغ کشور که صاحب اسرار٬ علوم و دانش‌های بومی محسوب می‌شوند٬ جزء حریم امت و کشور هستند؛ هیچکس نباید به حریم این حرمت‌ها نزدیک شود؛ این‌ها اسرار نظامی و یا اسرار علمی یک نظام و یک کشور محسوب می‌شوند که همواره بایستی از دسترس و دید نامحرمان پنهان باشند./836/ت302/ج
ارسال نظرات