۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۲۶۲۷۸۷

همایش 10 هزار نفری جانبازان استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش 10 هزار نفری جانبازان استان قم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با شعار رهسپاریم با ولایت تا شهادت در راستای حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.
همايش 10 هزار نفري جانبازان استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش 10 هزار نفری جانبازان استان قم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) با شعار رهسپاریم با ولایت تا شهادت در راستای حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.


بر اساس این گزارش میهمانان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام صالحی‌منش استاندار قم، حافظی جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه استان قم، حسینی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم، برخی مدیران شهر و استان قم و جمعی از جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا بودند.


این مراسم با اجرای قرائت قرآن توسط طلبه جانباز حجت الاسلام کریمی و شعر خوانی شاعرعرصه دفاع مقدس حجت‌الاسلام طهماسبی در راستای مقام و منزلت حضرت ابوالفضل(ع) به شعر خوانی پرداخت.


در ادامه این مراسم که با گروه همخوانی رهپویان ولایت و مولودی خوانی رضا تحویلدار همراه بود؛ سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان انقلاب و جنگ تحمیلی اشاره کرد.
 


همچنین سخنران این مراسم حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی که با اشاره به مقام و جایگاه جانبازان که تبیین کننده راه فرزندان امام‌علی(ع) هستند.


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: اقتدار ملی در دنیا یکی از دستاوردهای بزرگی بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی با مقاومت خود دست یافت.


در پایان این مراسم از جانبازان تجلیل شد و همچنین مسؤولان و جمعیت حاضر با حضور در گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع) به تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا پرداختند./978/پ203/ی

ارسال نظرات