۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۶۲۹۶۹
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان:

توطئه دشمن با تدبیر و رهنمودهای امام راحل در خرمشهر خنثی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان، گفت: رزمندگان اسلام در قالب ارتش، سپاه و بسیج با استقامت و پایداری که از خود نشان دادند و با پیروی از رهنمودهای امام خمینی(ره) توانستند قدرت استکبار را در هم شکنند.
فتح خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، پیش از ظهر امروز، حجت الاسلام محمد علی شیخ الاسلامی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان، در مراسم سوم خرداد و حماسه فتح خرمشهر، عنوان داشت: آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام، فتح ارزش های اسلامی است.


حجت الاسلام شیخ الاسلامی، بیان داشت: رزمندگان اسلام به ندای رهبر خود لبیک گفتند و با ایمان و توکل به خداوند، در قالب ارتش، سپاه و بسیج با استقامت و پایداری که از خود نشان دادند توانستند قدرت استکبار را در هم شکنند.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان، با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در سال های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: عراق می خواست شاهد سقوط جمهوری اسلامی باشد اما با امداد های الهی و با تدبیر و رهنمودهای امام راحل توطئه دشمنان خنثی شد.


وی با توجه به تقدیر الهی گفت: رزمندگان اسلام جز، بندگی خدا به چیز دیگری نمی اندیشیدند لذا باید از خداوند بخواهیم آرزوی شهادت را نصیب ما کرده و بهترین ها را برای اسلام و انقلاب رقم زند.


این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم که نسل جدید با الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان، در برابر دشمنان اسلام قد علم کرده اند  واجازه تجاوز به خاک ایران را نخواهند داد./857/پ203/ح

ارسال نظرات