۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۶۳۰۷۵
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

سوم خرداد فرصتی برای تبیین ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به این که رزمندگان غیور ایران اسلامی در سوم خرداد با اتحاد و ایمان موفق شدند که تمامی توطئه های دشمنان را ازبین ببرند تصریح داشت: سالروز آزادی خرمشهر فرصتی مناسب برای تبیین ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
حجت الاسلام حسن هنرمند، مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: فتح خرمشهر تجلی پایداری و ایثار ملت ایران است و این حماسه بزرگ همیشه و در همه عرصه‌ها تداوم خواهد داشت.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به این که سوم خرداد هیچ گاه از اذهان ملت ایران فراموش نخواهد شد گفت: فتح خرمشهر را باید مرهون ایستادگی و مقاومت رزمندگان غیور دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند.

 

حجت الاسلام هنرمند خاطر نشان کرد: سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و روز دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه آزادسازی خرمشهر، به تمامی جهانیان نشان داد که با دست خالی و تکیه بر خدا می‌توان کارهای غیرممکن را ممکن ساخت و با اقتدار و عزت پرچم اسلام را برافراشت.

 

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به این که رزمندگان غیور ایران اسلامی در سوم خرداد با اتحاد و ایمان موفق شدند که تمامی توطئه های دشمنان را ازبین ببرند ادامه داد: سالروز آزادی خرمشهر فرصتی مناسب برای تبیین ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: پیروزی رزمندگان غیور ایران اسلامی در سوم خرداد در شرایطی به دست آمد که رزمندگان اسلام در عین مظلومیت از حداقل تجهیزات برخوردار بودند و تنها با سلاح ایمان به خدا و عشق به امام(ره) به جنگ دشمن تا دندان مسلح رفته بودند.

 

حجت الاسلام هنرمند خاطر نشان کرد: امروز هوشیاری نیروهای مسلح و فرزندان ایران پرافتخار به رهبری، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران  باعث شده است که تمامی توطئه های قدرت‌های استکباری، علیه ایران اسلامی با بن بست مواجه شوند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی  در ادامه با اشاره به این که فتح خرمشهر وعملیات بیت المقدس یکی از فراز های زیبا ودلنشین دفاع مقدس است اظهار داشت: امروز فرهنگ ایثار ، مقاومت وپایداری فرزندان انقلاب اسلامی  به عنوان یک الگو و ویژگی پر اهمیت در بین ملت ها و جهانیان تبدیل شده است. /842/ت302/ح

ارسال نظرات