۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۶۳۲۶۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

فرهنگ مقاومت مهم ترین راه مقابله با هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرهنگ ایثار و مقاومت همچنان مورد نیاز امروز و آینده کشور است، گفت: نسل جدید ما نیازمند فرهنگ تبیین ایثار و مقاومت است تا ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به خصوص فاتحان خرمشهر باشد.
امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام علی اکبر طلابیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع پاسداران بابلسر با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران نهادی پربرکت و خدمتگزار برای جمهوری اسلامی است و پاسداران همواره خود را حافظ و نگهبان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می دانند.

 

وی با بیان این که نامگذاری سالروز میلاد امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نشان دهنده لزوم الگوگیری پاسداران برای از خود گذشتگی و ایثار برای اسلام است، افزود: پاسداران همیشه باید رشادت های امام حسین و ایستادگی و مقاومت آن حضرت را مدنظر داشته باشند و روحیه فداکاری و از خودگذشتگی در راه خداوند و اسلام را حفظ کنند.

 

امام جمعه بابلسر به خدمات ارزشمند سپاه در مقابله با ضد انقلاب و به خصوص دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: همانطور که پاسداران در هشت سال دفاع مقدس دشمن بعثی را از خاک میهن اسلامی بیرون راندند، امروز هم به گونه ای عمل کنند که دشمن اجازه فکر تجاوز و تعدی به ایران اسلامی را در سر نداشته باشد.

 

وی عشق به امام حسین(ع) را موجب رضایت خداوند دانست و اذعان کرد: لباس سبز پاسداری لباسی مقدس است زیرا بر اساس روایتی از پیامبر اسلام  محبین امام حسین(ع) محبوب خداوند متعال هستند.

 

حجت الاسلام طلابیان به سالروز آزادی خرمشهر اشاره  و بر لزوم درس گرفتن از پیروزی بزرگ این عملیات اشاره و  تاکید کرد: پیروزی بزرگ آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد درس بزرگی برای امروز ماست زیرا رمز پیروزی در این عملیات مقاومت و ایثار بود.

 

وی با بیان این که فرهنگ ایثار و مقاومت همچنان مورد نیاز امروز و آینده کشور است، گفت: نسل جدید ما نیازمند فرهنگ تبیین ایثار و مقاومت است تا  ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به خصوص فاتحان خرمشهر باشد.

 

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: یکی از ملزومات فرهنگ مقاومت داشتن روحیه صبر و تحمل در برابر مشکلات است زیرا صبر و استقامت عاقبت به خیری را در پی خواهد داشت.

 

وی با انتقاد از عدم رسیدگی مناسب به وضعیت برخی از جانبازان تصریح کرد: وضعیت زندگی و معیشت بعضی از جانبازان درصد بالا مناسب نیست و متاسفانه  بسیاری از آنها با سختی زندگی می کنند.

 

حجت الاسلام طلابیان بر لزوم رسیدگی به وضعیت آنان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد و افزود: انتظار ما از مسؤولان این است که جانبازانی که سلامتی خود را برای دفاع از میهن عزیز نثار کرده اند، مورد توجه بیشتری قرار بگیرند نه اینکه امروز از پس تامین مایحتاج اولیه ضروری خود بر نیایند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات