۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۶۳۴۰۰

کسب مقام سوم کشوری در رشته حفظ قرآن از سوی طلبه زنجانی

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه زنجان با اشاره به کسب مقام سوم کشوری در رشته حفظ از سوی طلبه حوزه علمیه زنجان، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های دقیق شاهد افزایش روز افزون طلاب باشیم.
حجت الاسلام علي ناصر

حجت الاسلام علی ناصر، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با ابراز تأسف از برخی تصمیمات مرکز مدیریت حوزه علمیه قم اظهار داشت: شورای عالی حوزه های علمیه کشور در قم حکم فعالیت دفاتر قرآن و عترت را فعلا ملغی کرده است.

 

این مسؤول در ادامه خاطر نشان کرد: چندی پیش از سوی دفتر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در قم دستوری مبنی بر ملغی کردن حکم فعالیت دفاتر قرآن و عترت حوزه های علمیه رسیده و این دفاتر فعلا تعطیل هستند و نمی دانیم که فعالیت آنها به کدام بخش سپرده شده است که البته امسال استقبال خوبی از سوی طلاب زنجان نسبت به کلاس های تابستانی قرآن به عمل آمده بود.

 

معاون تبلیغ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت های تابستانی این مرکز در زنجان تصریح کرد: هر چند فعالیت های دفتر قرآن و عترت مسکوت مانده اما مرکز مدیریت زنجان امروز تشکیل جلسه داده و برای این امر برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

 

وی در ادامه افزود: در این جلسه تصویب شد تا یک دوره 45 روزه قرآنی در رشته حفظ از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان برای طلاب این شهر برگزار شود که طلاب از امروز تا روز 18 خرداد برای ثبت نام فرصت دارند.

 

حجت الاسلام ناصر در ادامه از کسب مقام برتر قرآنی از سوی طلبه حوزه علمیه زنجان خبر داد و اظهار داشت: آقای امیر محمدی، طلبه حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان موفق شد در آخرین مسابقات حوزه های علمیه کشور در رشته حفظ 10 جزء مقام سوم را کسب کند.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به چگونگی برگزاری مرحله استانی این مسابقات تأکید کرد: مرحله استانی این مسابقات اواخر سال گذشته در زنجان و در رشته های حفظ و قرائت قرآن و اذان برگزار شد که آقای امیر محمدی با توجه به کسب امتیازات لازم به مرحله کشوری این مسابقات راه یافت.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: آقای محمدی امتیازات لازم را در مرحله استانی کسب کرده و با حضور در مرحله کشوری که در استان همدان برگزار شد موفق به کسب رتبه سوم شد که از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان نیز با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از وی تقدیر به عمل آمد.

 

حجت الاسلام ناصر در پایان ابراز امیدواری کرد تا با برنامه ریزی های دقیق شاهد افزایش روز افزون امیر محمدی ها باشیم./949/ت302/ب4

ارسال نظرات