۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۶۳۹۲۸
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تبعیت از ولایت فقیه و مقاومت در برابر دشمنان، ایران را به الگوی کشورهای منطقه تبدیل کرده است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که قدرت ایران اسلامی در سایه انقلاب و ولایت فقیه به وجود آمده است، گفت: تبعیت از ولایت فقیه و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان سبب شده تا انقلاب اسلامی ایران در دنیا الگویی برای جهانیان باشد.
 منصور حقيقت پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، منصور حقیقت‌پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان نمین،‌ خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه نمایندگان مجلس بر تفاهم و همدلی قوا تأکید کردند چرا که اگر همدلی و همکاری بین بخش‌های مختلف نظام نباشد، قطعاً پروژه‌های عمرانی و ملی در کشور به سرانجام نمی‌رسد.

 

وی افزود: ایران اسلامی پس از گذشت 36 سال به قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده و این به دلیل تبعیت ملت ایران اسلامی از ولایت فقیه و ایستادگی و مقاومت است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل،‌ نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر حکومتی و کشوری اگر به جایگاه ایران در خاورمیانه احترام نگذارد قطعاً اقداماتش محکوم به شکست خواهد بود و چاره‌ای ندارند جز اینکه به توانمندی ملت ایران احترام گذارده و حقوق مردم ایران را باور داشته باشند.

 

حقیقت‌پور با بیان اینکه این قدرت در سایه انقلاب و ولایت فقیه به وجود آمده است، تصریح کرد: برای مقابله با گروه تروریستی داعش حدود 30 کشور با هم متحد شدند ولی نتوانستند معادل یک درصد از قدرت ایران در مقابله با داعش را نشان دهند که اراده الهی بر حاکمیت مستضعفان در جهان است.

 

وی بیان کرد: لازمه عبور از این بحران، تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه است و در داخل کشور نیز حفظ توان داخلی،‌ وحدت و هم‌افزایی قوا می‌تواند ایران را در مسیر پیشرفت قرار دهد که این موضوع همیشه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در سایه همدلی مجلس و دولت بوده است که برای این طرح طبق درخواست وزارت بهداشت، یک درصد از ارزش افزوده، 5 درصد عوارض خودروهای وارداتی و نیز از محل هدفمندی یارانه‌ها با تصویب مجلس اعتبار تخصیص یافت.

 

حقیقت‌پور افزود: احداث بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان نمین از نیازها و درخواست‌های اصلی مردم این شهرستان بود که خوشبختانه با لحاظ اعتبار اولیه این بیمارستان کلنگ‌زنی شد که امیدواریم با سرعت عملیات اجرایی آن انجام شود./937/پ202/ب4

ارسال نظرات