۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۲۶۳۹۹۴
مدیر مرکز فرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی:

شعر بهترین قالب هنری در بیان حمایت از مظلومان جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که شعر نسبت به سایر قالب‌های هنری اثرگذاری بیشتری بر مخاطبان دارد، گفت: شعر بهترین روش هنری در جهت بیان حمایت از مظلومان جهان و ابراز انزجار از دشمنان اسلام است.
محمد حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسنی، مدیر مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم در حاشیه همایش شعر عقیق یمن، که در سالن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این همایش نخستین برنامه فرهنگی کشور در حمایت از مردم مظلوم یمن است.

 

حسنی بیان کرد: جمعی از شاعران حوزوی و آیینی سراسر کشور و شاعرانی از کشورهای یمن، عراق، هندوستان و آذربایجان سرودهای خویش را پیرامون حمایت مردم مظلوم یمن و ابراز انزجار از آل سعود و استکبار جهانی در این همایش ارائه کردند.

وی با بیان این که شعر نسبت به سایر قالب‌های هنری اثرگذاری بیشتری در مخاطبان دارد، گفت: شعر بهترین روش هنری در جهت بیان حمایت از مظلوم جهان و ابراز انزجار از دشمنان اسلام است.
 
مدیر مرکز فرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی اظهار داشت: مناسب است که سایر استان‌های کشور با الگو گرفتن از همایش شعر عقیق یمن اقدام به برپایی چنین نشست‌هایی کنند.

حسنی عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی از تمام شاعران آیینی سراسر کشور برای سرودن شعر درباره حمایت از مردم مظلوم یمن فراخوان داده است و تمام شعرهای آیینی درباره مردم مظلوم یمن در قالب مجموعه ارزشمند منتشر می‌شود./998/پ202/ی

ارسال نظرات