۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۶۴۱۸۴
مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا دورود:

شعبه دوم مدرسه علمیه خواهران دورود در سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان دورود گفت: شعبه دوم این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جدید در راستای تحصیل طلاب در سطح سه به بهره برداری خواهد رسید.
 مدرسه علميه خواهران

فرحناز نوری، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه اکنون در سطح دو در حال فعالیت است.

 

وی با اشاره به این‌که مدرسه علمیه الزهرا(س) از سال 1377 تأسیس شده است، افزود: این مدرسه علمیه تاکنون 100 طلبه خواهر، در قالب شش دوره فارغ التحصیل داشته است.

 

نوری ابراز داشت: 135 طلبه خواهر در پنج پایه در مدرسه علمیه الزهرا(س) در شهرستان دورود مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

 

وی با اشاره به این که برای سال تحصیلی جدید، 90 نفر متقاضی ورود به حوزه‌های علمیه خواهران در این شهرستان بوده است، خاطرنشان کرد: از بین متقاضیان 20 نفر به صورت تمام وقت و 15 نفر نیز پاره وقت پذیرش می شوند.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان دورود با بیان این که ساختمان دوم این مدرسه علمیه جهت تحصیل طلاب سطح سه در سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: این ساختمان با مساحت 550 مترمربع در دو طبقه در حال ساخت است.

 

وی با بیان این که مجوز راه‌اندازی سطح سه ویژه خواهران طلبه شهرستان دورود سال گذشته گرفته شده است، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 30 طلبه جدیدالورود در سطح سه پذیرفته می شوند که از این تعداد، 15 نفر به صورت حضوری و 15 نفر نیز به صورت غیر حضوری در رشته فقه و اصول مشغول به تحصیل خواهند شد.

 

نوری با اشاره به برنامه های اجرا شده جهت ارتقای سطح علمی طلاب افزود: کلاس های تقویتی ادبیات عرب، کارگاه های آموزشی پایان نامه نویسی، دین گریزی جوانان، کارگاه های آسیب شناسی شبکه های اجتماعی و راه‌های مقابله با آن برای طلاب در طول سال برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: در برخی کارگاه های آموزشی افزون بر حضور خواهران طلبه این مدرسه علمیه، از دیگر جوانان شهرستان دورود جهت شرکت در کارگاه های آموزشی دعوت می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان دورود در پایان از زحمات حجت الاسلام الهی نژاد، مسؤول مدرسه علمیه الزهرا(س) خواهران شهرستان دورود در راستای فعالیت این مدرسه علمیه و همکاری در ساخت شعبه دوم مدرسه علمیه  الزهرا(س) دورود قدردانی کرد./9459/ت302/ح

ارسال نظرات