۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۶۴۲۳۰
معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه:

نخستین جلسه هم اندیشی مدیران تشکل های پژوهشی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: نخستین جلسه هم اندیشی مدیران تشکل‌های پژوهشی، در جهت هماهنگ‌سازی این تشکل ها در حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه برگزار شد.
پژوهش

مرادی، معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی مدیران تشکل های پژوهشی با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران و دیگر مدیران و دبیران مسؤول تشکل های پژوهشی خبر داد و اظهار داشت: این هم اندیشی در جهت هماهنگ سازی تشکل های پژوهشی و ارتقاء و بهبود کیفیت این تشکل ها برگزار شد.


وی افزود: محور اصلی این هم اندیشی، آسیب شناسی و بررسی شیوه های جذب و استعدادیابی بوده و هماهنگی فعالیت ها، شناسایی ظرفیت ها، تقویت انگیزه، ارتقای مهارت ها مدنظر قرار گرفت.


مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: این جلسه در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد و امید است با برگزاری چنین هم اندیشی هایی زمینه ظهور استعداد
ها در طلاب فراهم شده و شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه باشیم.


وی تصریح کرد: در حال حاضر در استان کرمانشاه هشت هسته پژوهشی، 10 کانون پژوهشی و یک انجمن، فعال هستند که همگی در راستای ارتقا و بهبود کیفیت آموزشی در حوزه های علمیه فعالیت می‌کنند.


معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: امید است در عرصه های پژوهشی و آموزشی زمینه را برای پرورش طلاب و روحانیان ایجاد کرده که رشد استعدادها در طلاب سبب تقویت و شکوفایی فرهنگ پژوهش در آن ها شود./857/ت303/ح

ارسال نظرات