۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۶۴۸۸۶
علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه خوزستان در بیانیه‌ای:

حفظ عزت ملی و آرمان‌های انقلاب تنها با پاسداشت خطوط قرمز امکان پذیر خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه خوزستان در بیانیه ای تصریح کردند: تیم مذاکره کننده اجازه ندهد دشمن با پیشروی وقیحانه آرمانهای امام راحل و انقلاب را به سخره گرفته و عزت و امنیت مردم و نظام را مخدوش کند.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه خوزستان با انتشار بیانه ای، اعلام کردند: علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه خوزستان در بیانیه ای تصریح کردند: تیم مذاکره کننده اجازه ندهد دشمن با پیشروی وقیحانه آرمانهای امام راحل و انقلاب را به سخره گرفته و عزت و امنیت مردم و نظام را مخدوش کند، که این امر تنها با پاسداشت خطوط قرمز از سوی رهبر معظم انقلاب امکان پذیر خواهد بود.

 

در این بیانیه تأکید شده است: در آستانه شانزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اعلام می داریم با تاکید برآرمان های آن پیر ومراد سفر کرده منویات و محکمات آن حضرت به ویژه ولایت مطلقه فقیه و استکبار ستیزی را به عنوان چراغ راه خویش قرار داده و اجازه نخواهیم داد دشمن زبون برملت ما مسلط شود.

 

در ادامه این بیانه آمده است: به محضر مبارک امام و مقتدایمان عرضه می داریم ای سید و مولای ما، در راه ولایت و عمل به منویات و دستورات شما تا پای جان ایستاده و «لبیک یا خامنه ای» نه یک شعار که مشی زندگی مان بوده و اجازه نخواهیم داد تا علی زمان و ولایت امرمان تنها بماند.

 

همچنین در این بیانیه آمده است: به تیم مذاکره کننده ایرانی که در مذاکرات هسته ای زحمات بسیار متحمل شده و در راستای رفع تحریم های غرب زحمات طاقت فرسایی مبذول داشته اند خدا قوت گفته و از آنها می خواهیم اجازه ندهند دشمن با پیشروی وقیحانه آرمانهای امام و انقلاب را به سخره گرفته و عزت و امنیت مردم و نظام را مخدوش کنند که این امر تنها با پاسداشت خطوط قرمز از سوی رهبر معظم انقلاب امکان پذیر خواهد بود.

 

در بخش دیگری از بیانیه طلاب و روحانیان حوزه علمیه خوزستان آمده است: به مسؤولان و وزرای محترم دولت و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی متذکر می شویم، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند« راه برون رفت از مشکلات در تمام عرصه ها مقاومت و ایستادگی است و نسخه رفع بحران اقتصادی، سیاستگذاری معظم له در اقتصاد مقاومتی بوده و اجازه نخواهیم داد مشکلات اقتصادی آرمان های دینی و انقلابی ما را تحت الشعاع قرار دهد.

 

علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه در این بیانیه خاطر نشان کردند: به مسؤولان کشور آمریکا و چند کشور اروپایی که به اشتباه، خود را ابرقدرت و یا جامعه جهانی می پندارند هشدار می دهیم زیاده خواهی ها و زورگویی های آنان مانند گذشته ملت ایران را از پا در نخواهد آورد و ما اجازه هیچگونه بازرسی از اماکن نظامی و بازجویی از دانشمندان عزیز هسته ای را به شما نداده و در این جبهه نیز شکست و زبونی خویش را بزودی تجربه خواهید کرد.

 

در ادامه این بیانه تصریح شده است: به فریب خوردگان و شیفتگان آمریکا که با نگاه های روشنفکر مآبانه خویش تصور می کنند رابطه با آمریکا حلال جمیع مشکلات است نظاره کنند و ببینند که در این مذاکرات آمریکا چگونه عمل نموده و همه روزه با نقض تعهدات قبلی خواسته ای جدید همراه با زیاده خواهی های فرای ضوابط بین المللی طرح می نمایند اما اجازه نخواهیم داد که خواب پریشان برگشت مجدد شیطان بزرگ و تسلط او بر این کشور تعبیر شود.

 

در پایان بیانیه علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه خوزستان یادآور شده است: بر استمرار حرکت مقاومت در منطقه تاکیر کرده و برای پیروزی جبهه های مقاومت در کشورهای عرراق و یمن و سوریه به محضر خدای سبحان دست بر دعا بر می داریم و داعش و وهابیت و آل سعود را کوچکتر از آن می دانیم که نام دشمن بر آنها بنهیم./9454/د101/ب4

ارسال نظرات