۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۲۶۵۴۶۰
استاد حوزه علمیه بابل:

حفظ و حراست از آرمان های انقلاب در گرو تبعیت از ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل گفت: رمز ماندگاری و پیروزی ملت ایران در این برهه حساس و پیچ تاریخی و اوضاع نامن منطقه ،وحدت و همدلی در زیر سایه و تدابیر مقام معظم رهبری است.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان استاد حوزه و دانشگاه پنج شنبه شب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی و گرامیداشت شهدای 15 خرداد در بخش بابلکنار با بیان مجاهدت ها و تلاش های امام راحل برای مبارزه با رژیم ستمشاهی و استقرار حکومت اسلامی گفت: عزت و سر بلندی و اقتدار نظام اسلامی مرهون زحمات امام رحل است.

 

وی افزود: ما افتخار می کنیم که فرزندی از سلاله رسول الله بنیانگذار و پرچم دار این کشور و نظام شد و حکومتی را بنیان گذاشت که مقدمه ظهور امام عصر و حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) است.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بخش بابکنار به تشریح خط امام راحل پرداخت و اظهار داشت: امام راحل همواره بر ایستادگی در برابر قدرت های خارجی و جهان استکباری تاکید داشت وخط اسلام ناب را در تقابل با خط شیطانی می دانست.

 

وی با بیان این که امام خودسازی و ساخت درون را از ویژگی های برجسته ی امام راحل عنوان کرد و گفت: مقاومت در برابر وسوسه های نفس و شیطان درون، زهد و پارسایی از ویژگی های برجسته ی امام خمینی بود و به همین دلیل این عامل باعث می شد عوامل بیرونی نتوانند بر ایشان اثر بگذارد.

 

حجت الاسلام بابائیان باور به قدرت مردم را از دیگر خصوصیت امام خمینی(ره) عنوان  کرد و اظهار داشت: اصرار بر وحدت و یکپارچکی ملت با هر دین، مذهب و طایفه ای و انسجام درونی به منظور قدرت برای ایستادگی بر اصول و منافع ملی از خصوصیات رهبری مدبرانه امام راحل بود.

 

وی با بیان این که امام راحل بارها تاکید داشت که یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان ترجیح نمی دهد، تصریح کرد: نجات محرومین با برقراری عدالت اجتماعی و ایستادگی در برابر حقوق آنها میسر می شود و به همین دلیل انقلاب اسلامی انقلاب محرومان و مستضعفان بود.

 

امام جمعه بابلکنار به سالروز رهبری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری مدبرانه امام خامنه ای و هدایت های ایشان در مواقع سخت مانند فتنه هایی مانند سال 88 یادآور رهبری های امام خمینی(ره) است.

 

وی افزود: بعد از 26 سال از رحلت امام خمینی(ره) و انتخاب امام خامنه ای به عنوان رهبر و ولی فقیه ایشان با هدایت های راهگشا و رهبری جهان اسلام نقشه های شوم  دشمنان علیه امت اسلامی را برملا کرد.

 

حجت الاسلام بابائیان ضمن تاکید بر وحدت و همدلی همه مسؤولان و مردم و تبعیت از امام خامنه ای خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری و پیروزی ما در این برهه حساس و پیچ تاریخی و اوضاع نامن منطقه وحدت و همدلی در زیر سایه و تدابیر مقام معظم رهبری است و همه باید اوامر ایشان را به دقت اجرا کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات