۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۵۵۹۶
معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان:

کارگاه فن مصاحبه در حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی فن مصاحبه با حضور 40 نفر از مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران خبر داد.
مدارس علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران از سوی مدارس برگزار می شود، بیان داشت: در همین راستا کارگاه آموزشی فن مصاحبه، ویژه اساتید مصاحبه‌کننده برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که کارگاه آموزشی فن مصاحبه به مدت یک روز برگزار می شود، افزود: 40 نفر از مدیران، معاونان و ناظران در این کارگاه شرکت می‌کنند.

 

مهرابی در ادامه خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی فن مصاحبه با حضور اساتید حوزه علمیه قم برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی یک روزه، آشنایی بیشتر و بهتر مدیران، معاونان و ناظران با روش انجام مصاحبه، بهبود روند مصاحبه و گزینش بهتر داوطلبان ورود به مدارس علمیه است.

 

معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با فرآیند مصاحبه، فنون و تکنیک‌های مربوط به آن آشنا می شوند.

 

وی با تأکید بر این که مدیران مدراس علمیه باید به جذب اصولی در راستای پذیرش طلبه توجه کنند، ابراز داشت: در کارگاه آموزشی فن مصاحبه، مدیران، معاونان و ناظران با شیوه های جدید مصاحبه آشنا می شوند.

 

مهرابی در ادامه با تأکید بر توجه مدیران و ناظران به اصول مصاحبه بیان داشت: دقت در برگزاری صحیح مصاحبه و گزینش داوطلب از بروز مشکلات تحصیلی طلاب در مدارس جلوگیری می کند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات