۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۶۶۵۵۱
دبیر تخصصی جشنواره ملی تولیدات تلویزیونی رضوی:

جشنواره رضوی در شهرستان های استان لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر تخصصی جشنواره ملی تولیدات تلویزیونی رضوی از برگزاری جشنواره رضوی در سراسر شهرستان های استان لرستان خبر داد و گفت: جشنواره رضوی فرصتی مناسب برای تبیین سیره رضوی در جامعه است.
جشنواره رضوي

فرید رحمتی، دبیر تخصصی جشنواره ملی تولیدات تلویزیونی رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که جشنواره رضوی هرسال با یک عنوان در لرستان برگزار می‌شود، بیان داشت: جشنواره ملی تولیدات تلویزیونی رضوی دهه کرامت، در استان برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری جشنواره رضوی در دیگر شهرستان های لرستان از برنامه های جانبی این جشنواره است.

 

رحمتی هدف از برگزاری جشنواره رضوی در شهرستان های لرستان را استفاده آحاد مردم ولایت مدار استان از برنامه های معنوی دهه کرامت بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: جشنواره رضوی در بروجرد با عنوان تصویر سازی دعای باران رضوی برگزار می شود.

 

دبیر تخصصی جشنواره رضوی عنوان کرد: جشنواره رضوی در شهرستان الیگودرز با عنوان جشنواره شعر فارسی رضوی، در دورود جشنواره داستان کوتاه رضوی و در ازنا نیز با عنوان جشنواره کودکان حرم رضوی برگزا خواهد شد.

 

وی یادآور شد: جشنواره رضوی در شهرستان کوهدشت با عنوان جشنواره خوشنویسی سلسله ذهب رضوی، الشتر طراحی پوستر رضوی و شهرستان دلفان با محوریت جشنواره پیامک ادبی رضوی برگزار می شود.

 

دبیر تخصصی جشنواره رضوی گفت: اگر اعتبار مورد نیاز تأمین شود جشنواره رضوی با موضوعاتی دیگر در شهرستان های چگنی و رومشکان نیز برگزار خواهد شد.

 

رحمتی برگزاری جشنواره رضوی را فرصتی مناسب برای تبیین سیره رضوی در جامعه بیان کرد.

 

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در این راستا تلاش می کنیم، اهداف برگزاری جشنواره رضوی را به خوبی در جامعه تبیین کنیم./9459/ت302/ح

ارسال نظرات