۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۶۶۸۱۲
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

ربط دادن آب خوردن مردم به تحریم ها و سخن گفتن از خزانه خالی کار ناصوابی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز ربط دادن آب خوردن مردم به تحریم ها و سخن گفتن از خزانه خالی را کار ناصوابی دانست و گفت: این چه ادبیات سخن گفتن است؛ ما بوی ادبیات امام راحل را از این ادبیات مسؤولان استشمام نمی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه اهواز، با بیان این که تقوامداری یعنی در خط ولایت بودن و در برابر دشمن ایستادن و کم نیاوردن، ابرازداشت: تقوا را به بها می دهند نه به بهانه؛ تقوا به معنای شناختن نقاط ضعف و قوت است.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که اگر از ولایت فاصله بگیریم، سیلی می خوریم، گفت: خط ولایت نقطه قوت ما است که زمانی این خط، خط ملاعلی کنی، میرزای شیرازی و اکنون آیت الله خامنه ای است.

 

وی بابیان این که برخی توهم نزنند که ملت ایران خسته شده اند و در حال عقب نشینی هستند و از راه امام راحل جدا شده اند، گفت: چند روز دیگر زیردریایی پیشرفته فاتح ایران به آب انداخته خواهد شد و چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی افزود: دشمن از ایرانی که می خواست به ذلت بیفتد، اکنون به این عزت رسیده است.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخن کالین پاول مبنی بر«به اوباما گفتم که فریب ملک فهد و پسرش که می گویند 7 روزه وارد صنعا می شویم و 10 روزه انصارالله را از بین می بریم، را نخورد» ابراز داشت: اکنون شبکه عربستانی العربیه برنامه پخش می کند که خوشبختانه پس از 80 روز شهرهای ما زیاد سقوط نکرده است.

 

این استاد حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: پس از 80 روز صدایی که از یمن به گوش می رسد صدای امام امت و رهبر معظم انقلاب است.

 

وی افزود: بر اساس سخن دیگر کالین پاول مبنی بر «به آل سعود گفتم که سر به سر ایران نگذارید و نزدیک سفارت ایران را بمباران نکنید؛ چرا که ایران در کمتر از یک ساعت می تواند عربستان را به عصر ماقبل صنعتی تبدیل برگرداند و شما را به حالتی تبدیل می کند که یک خط تلفن پیدا نکنید تا آمریکایی ها را در جریان بگذارید، گرچه اگر بگذارید کاری از دست ما هم بر نمی آید.»

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که امام خمینی(ره) امام شعبان و رمضان و امام حاضر امام دعا و تلاوت قرآن است، ابراز داشت: بر این اساس قوی شده ایم و به عزت امروز رسیده ایم.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه نباید غفلت کنیم، خطاب به مسؤولان تصریح کرد: سخن امام خمینی(ره) «به مسؤولان تذکر می دهم که این انقلاب محدود به ایران نیست، این انقلاب نقطه آغاز انقلاب اسلام به پرچم داری امام زمان(عج) است» را فراموش نکنید و ادبیانتان را اصلاح کنید.

 

وی با بیان این که کمتر دم از خزانه خالی بزنید، تصریح کرد: این چه ادبیات سخن گفتن است؛ ما بوی ادبیات امام راحل را از این ادبیات مسؤولان استشمام نمی کنیم.

 

استاد حوزه علمیه خوزستان گفت: ربط دادن آب خوردن مردم به تحریم ها و سخن گفتن از خزانه خالی کار ناصوابی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی دشمن درجه یک بودن آمریکا و اسراییل غاصب را به مسؤولان دیپلماسی ما یادآور شد و بیان داشت: در برابر این ها نباید اظهار عجز کرد؛ چرا که امام خمینی(ره) همواره این را به ما گوشزد کرده است که ضعف خود را در برابر دشمن ابراز نکنید که اگر دشمن متوجه ضعف شما شود بر شما جری می شود؛ بنابراین دشمنان باید این مسأله را بدانند.

 

امام جمعه موقت اهواز خطاب به دشمنان گفت: بدانید تا این ملت شیعه پشتیبان ولایت فقیه است، خواب بازرسی از مراکز نظامی را به گور خواهید برد.

 

وی همچنین با بیان این که دنیا گذرا است و مسؤولیت ها به پایان می رسد از آنان خواست تا ادبیاتشان را اصلاح کنند؛ چرا که این ادبیات هرگز از سوی ملت پذیرفتنی نیست، اظهارداشت: ملت ایران فرق بین شکم و شرف را می فهمد؛ مگر این نداری ها از همان ابتدای انقلاب نبوده است اما ملت رشید ایران همواره در صحنه بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به این که باید در برابر دشمن مستحکم بود به مسؤولان گفت: شما هرگز از امام نشنیدید که از خزانه خالی دم بزند.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که حرف اول و آخر را ملت ایران و ولایت فقیه می زند، خطاب به آمریکا تصریح کرد: شما مستقیم با ملت ایران طرف هستید.

 

وی خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: ما تا آخرین نفس و قطره خون پشت سر ولایت ایستاده ایم و ذره ای از فرمان او سرپیچی نخواهیم کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله حضور بانوان در ورزشگاه ها اشاره کرد و گفت: به مسؤولان تذکر جدی می دهیم که ظاهرا همه مشکلات کشور حل شده و تنها مشکل حضور بانوان در ورزشگاه ها مانده است؛ اگر این تمدن است ما چنین تمدنی را نمی پذیریم.

 

امام جمعه موقت اهواز در پایان با بیان این که ناموسمان از هر چیزی مهم تر است به مسؤولان تذکر داد تا راه را از چاه بشناسند./9454/پ202/ب4

ارسال نظرات