۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۶۷۱۲۲
مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد خبر داد؛

اعزام 10 نفر از طلاب مدرسه به مساجد نورآباد همزمان با ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، گفت: 10 نفر از خواهران طلبه این مدرسه علمیه به مساجد شهرستان نورآباد اعزام می‌شوند.
 مدرسه علميه خواهران

مریم نوری، مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه از سال 1391 در ساختمان استیجاری فعالیت خویش را آغاز کرده است.

 

وی افزود: هم اکنون 90 طلبه خواهر در پایه‌های یک تا چهار در مدرسه علمیه ریحانه الرسول مشغول تحصیل علوم دینی هستند.

 

نوری عنوان داشت: ایام تابستان کلاس های آموزشی ویژه خواهران طلبه در مدرسه برگزار می شود و طلاب براساس علاقه خویش می توانند در این دوره های آموزشی شرکت کنند.

 

کمبود استاد، مشکل اساسی مدرسه علمیه ریحانةالرسول

وی با بیان این که هم اکنون هفت استاد در مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: کمبود اساتید مشکل اساسی این مدرسه علمیه است.

 

نوری با اشاره به این که درخواست های مکرری در راستای نیاز به حضور اساتید در مدرسه علمیه نورآباد انجام شده است، گفت: امیدواریم مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران این مشکل را برطرف کند.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد افزود: طلاب در این مدرسه علمیه در سطح دو مشغول به کسب معارف دینی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: کلاس های کامپیوتر، تجوید، روان‌خوانی قرآن، کلاس آشپزی، خیاطی و دوره های آموزشی کمک های اولیه در مدرسه علمیه ریحانه الرسول برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول نورآباد با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب اظهار داشت: در مناسبت‌های گوناگون خواهران طلبه به مساجد و مدارس اعزام می‌شوند.

 

وی در ادامه یادآور شد: طلاب مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول در مراسماتی همچون اعتکاف، راهیان نور و سالروز ارتحال امام راحل حضور پیدا می‌کنند.

 

نوری با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: 10 نفر از خواهران طلبه این مدرسه علمیه به مساجد شهرستان نورآباد اعزام می‌شوند.

 

وی در ادامه با اشاره به عظمت قرآن کریم و ضرورت حفظ قرآن، بیان داشت: تعدادی از طلاب این مدرسه علمیه حافظ 30، 15، 10 و پنج جزء قرآن هستند./ 9459/ت302/ح

ارسال نظرات