۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۶۷۸۴۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

ائمه جمعه و مبلغان در ایام تبلیغی توجه ویژه به تفسیر قرآن داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان پرداختن به تفسیر قرآن و بیان داستان های عبرت آموز قرآن را امری تأثیرگذار در جهت بهره‌گیری مؤثر از فرصت تبلیغی دانست و گفت: ائمه جمعه و مبلغان در این ایام تبلیغی به مسأله تفسیر قرآن توجه ویژه داشته باشند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز در برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن همایش تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: ماه مبارک رمضان ماه بندگان خدا، بهار قرآن و رحمت و مغفرت است.

 

وی با بیان این که تبلیغ و ماه مبارک رمضان با یکدیگر عجین شده‌اند، افزود: علمای شیعه در این ماه بهترین بهره تبلیغی را برده‌اند.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان حوزه های علمیه درس را رها کرده و به مسائل تبلیغی می پردازند، عنوان داشت: باید به مسائل اخلاقی و اجتماعی توجه داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: بحث‌های اخلاقی و اجتماعی آحاد مردم وابسته به نصایح و هدایت‌های مبلغان و روحانیان است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تأکید کرد: مبلغان اعزامی نباید از بیان احکام و مسائل شرعی دوری کنند، بلکه باید به این مسائل توجه ویژه داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب سال را با جمله‌ای نام گذاری می‌کنند، بیان داشت: این نام‌گذاری سال امری بسیار مهم و براساس ضروریات شرایط کنونی جامعه است.

 

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر توجه مبلغان در راستای تبیین شعار سال یادآور شد: باید در جهت جنگ هایی که در دیگر کشورها راه اندازی شده است، مردم را از اهداف دشمن آگاه کرد.

 

وی با بیان این که امروز به برکت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و روحانیت، حکومت اسلامی برپا است، خاطرنشان کرد: باید از شرایط کنونی به درستی بهره برد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: روحانیت نقش بسزایی در تبیین اهداف جمهوری اسلامی دارد.

 

وی تصریح کرد: روحانیت باید به ضرورت و اهداف تشکیل حکومت اسلامی بپردازد و به خوبی ایفای نقش کند.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به مذاکرات هسته ای عنوان داشت: مسائل هسته ای سرنوشت ساز است و روحانیت باید با حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، از آنان پشتیبانی کند تا در مذاکرات موفق عمل کنند.

 

وی در ادامه یادآور شد: در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ مجبور به مبارزه بودیم و امروز در برابر جنگ نرم دشمن باید هوشیار باشیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تأکید کرد: باید در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و خنثی کردن دسیسه های فرهنگی آنان مردم جامعه به ویژه نسل جوان را هوشیار کنیم.

 

وی با اشاره به بیانیه ارسال شده از سوی حجت‌الاسلام قرائتی در راستای توجه به قرآن و تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه قرآن است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این‌که شرف رمضان به قرآن است، تأکید کرد: در این ماه مبارک باید توجه ویژه ای به برنامه تفسیر قرآن داشته باشیم.

 

وی قرائت و ترتیل خوانی را امری پسندیده بیان کرد و افزود: در راستای بهره گیری بیشتر در ماه مبارک رمضان و تبیین اهداف خویش باید به تفسیر قرآن و بیان داستان های عبرت‌آموز قرآن توجه داشته باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: مبلغان اعزامی در این ایام به بیان مسائل بهداشتی، حوادث جاده ای، امر به معروف و نهی از منکر و پرداخت بپردازند./9459/پ202/ح

ارسال نظرات