۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۶۸۲۴۰
آیت الله نمازی در خطبه های نماز جمعه:

امیدواریم آمریکایی ها سر عقل بیایند/ پیام شهدا لزوم حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر آمریکا و کشورهای گروه1+5 بخواهند با ملت قهرمان ایران قلدرمآبانه برخورد کنند مطمئن باشند از این اقدام خود پشیمان خواهند شد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای بقیه الله الاعظم کاشان با اشاره به ادامه مذاکرات ایران و آمریکا و کشورهای 1+5  و نتیجه این مذاکرات اظهار امیدواری کرد آمریکایی ها بر سر عقل آمده و در برابر حقوق مسلم ملت ایران تسلیم شوند.

 

وی با اشاره به سخنان امروز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر این که، ایران باید اجازه بازرسی از مراکز نظامی خود را بدهد متذکر شد: آمریکایی ها و کشورهای گروه 1+5 بدانند اگر بخواهد با ملت قهرمان ایران قلدرمآبانه برخورد کنند مطمئن باشند پشیمان خواهند شد.

 

آمریکا اگر درک و هوش داشت بعد از 36 سال به قدرت جمهوری اسلامی پی برده بود

نماینده ولی فقیه همچنین با اشاره به سخنرانی اخیر یکی از نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در نیویورک مبنی بر این که سران آمریکا عده ای احمق هستند که تحت گروه های فشار به دنبال منافع خاصی هستند، یاد آور شد: این حرف نامزد ریاست جمهوری آمریکا، حرف همیشگی جمهوری اسلامی ایران است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آمریکایی ها اگر درک و هوش داشتند بعد از 36 سال از عمر انقلاب اسلامی به قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها پی برده بودند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با گرامیداشت 26 خرداد سالروز شهادت سرداران شجاع انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) در سال 1344 شهیدان صادق امانی، محمد بخارائی، مرتضی نیک نژاد و رضا صفارهرندی اعضای حزب موتلفه اسلامی گفت: این سرداران شهید در اوج قدرت شاه اقدام به ترور حسن علی منصور نخست وزیر شاه کردند.

 

حضور انبوه ملت ایران در تشیع شهدا با شعار هیات من الذّله سیلی محکمی از سوی ملت ایران بر صورت سیاه استکبارجهانی بود

به گفته وی، تشیع پیکر مطهر 270 شهید و حضور انبوه ملت ایران در این مراسم با شعار هیات من الذّله سیلی محکمی از سوی ملت ایران بود که بر صورت سیاه استکبار جهانی وارد شد.

 

آیت الله نمازی، حضور مردم در میدان بهارستان تهران را شعبه ای از قیام عاشورائیان ذکر کرد و افزود: ملت هوشیار و متعهد در این روز برای بیعت با شهیدان و دریافت پیام شهدا به استقبال 270 مهاجر الی الله آمده بودند که 170 نفر از آنها شهدای غواص عملیات کربلای چهار بودند.

 

وی افزود: این غواصان شهید بعد از سالیان به کشور آمدند تا به ما بگویند مواظب و مراقب خود و انقلاب و دستاوردهای آن باشید تا جاذبه های کاذب دنیا، اسم و رسم و منصب دنیا شما را از مدار توحید خارج نکند.

 

شهدا آمدند تا بگویند در انتخابات پیش رو ارزشهای انقلاب را لگد مال نکنید

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شهدا آمدند تا کسانی را که در دریای هوای نفس و طلب دنیا در حال غرق شدن هستند نجات دهند گفت: شهدا آمدند تا به گروه ها و احزاب هشدار بدهند در فعالیت های حزبی و گروهی و تبلیغات انتخابات و امتحانی که در پیش رو دارید ارزش های انقلاب را لگد مال نکنید.   

 

مراقب باشیم احترام ماه شریف رمضان را رعایت کنیم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان دارای جایگاه عظیمی است که باید همه مراقب باشیم تا احترام این ماه شریف را رعایت کنیم.

 

وی افزود: امام سجاد(ع) در دعایی به مناسبت ماه مبارک رمضان به خدا می فرماید ما را یاری کن تا فضیلت و جلال و حرمت این ماه را درک کنیم و دراین ماه کنترل و حفظ اعضا و جوارح خود را داشته باشیم. /1307/پ201/ج

ارسال نظرات