۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۶۸۵۷۳
استاد حوزه علمیه:

مسؤولان با تأسی از شهدای غواص در مقابل استکبار بایستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه گفت: 175 شهید غواص آمدند که بگویند ما با دستان بسته نگذاشتیم عزت کشور و ملت ایران خدشه‌دار شود، پس شما نیز با دستان باز چنین اجازه‌ای را ندهید.
شهداي غواص

حجت‌الاسلام محمد نریمانی، استاد حوزه و کارشناس مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مراسم شهدای غواص، گفت: این شهیدان مظلوم در لحظه‌ای که کشور و ملت به پیامی از سوی آنان نیاز داشتند، خود را نشان دادند.

 

 

وی افزود: شهدا در پیام خود گفتند ما ملت ایران در زمان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی که همه‌چیز بر ما بسته‌شده بود و حتی دست‌های ما را بستند و شهید شدیم، از خواسته‌ها و آرمان‌های خود دست نکشیدیم.

 

 

حجت‌الاسلام نریمانی با اشاره به شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: پیام شهدا خطاب به ملت و دولت ایران این است که همان‌طور که ما به‌فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتیم و با دست‌بسته از نظام و انقلاب دفاع کردیم، امروز شما در زیر سایه ولایت‌فقیه و اوج اقتدار هستید و قطعاً می‌توانید از آرمان‌های نظام و رهبرتان دفاع کنید و خواسته‌های ولی‌فقیه را محقق کنید.

 

 

وی بیان داشت: ما ملت ایران در شرایط کنونی در اوج قدرت هستیم و دست‌هایمان هم باز است، بنابراین خیلی خوب می‌توانیم از نظام و کیان انقلاب دفاع کنیم و میراث دار خون شهیدان باشیم.

 

 

استاد حوزه اضافه کرد: در زمانی که احیاناً برخی افراد در اینکه آیا با استکبار جهانی کنار بیایند و از خواسته‌ها و آرمان‌های خود بگذرند یا نه، دچار تردید بودند، 175 شهید غواص آمدند که بگویند ما با دستان بسته نگذاشتیم عزت کشور و ملت ایران خدشه‌دار شود، پس شما نیز با دستان باز چنین اجازه‌ای را ندهید./846/ت302/ب4

ارسال نظرات