۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۶۹۰۲۳
امام جمعه محمودآباد:

تبلیغ دین بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ در ﺟﮫﺎن اﻣﺮوز، ﺑﺤﺮان ھﺎی ﻓﺮھﻨﮕﯽ درﺻﺪد ﺗﮫﯽ ﮐﺮدن اﻧﺴﺎن از ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ اﺳﺖ، گفت: ﺗﺒﻠﯿﻎ دﯾﻦ و ارزش ھﺎی ﻧﺸﺄت ﮔﺮﻓﺘﻪ از آن ﺑﻪ ﺟﮫﺖ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ اﯾﻦ ﺑﺤﺮان ھﺎ ﺿﺮورت وﯾﮋهای ﭘﯿﺪا ﻣﯽﮐﻨﺪ.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به روز تبلیغ و اطلاع رسانی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی در پی ریزی حکومتی جامع در متن انقلاب اسلامی در مقطعی کوتاه دستور تشکیل ساختارها و سازمان هایی چون تبلیغات اسلامی را صادر کردند.


استاد حوزه علمیه مازندران افزود: نبود هر یک از این نهادها نقصی را بر بدنه نظام تحمیل می کرده که امام راحل به نحوی شایسته در این عرصه گام برداشته است.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که عنصر تبلیغ به معنای همه جانبه آن یکی از برنده ترین حربه ها در حکومت بوده است، افزود: تبلیغ از برکات و ثمرات ارزنده و گرانقدری در نظام اسلامی برخوردار بوده است.


امام جمعه محمودآباد ادامه داد: تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی برای مدیریت امور تبلیغات وهدایت امور دینی یکی از آثار ماندگر امام راحل بوده است که دستور تشکیل آن را دادند.


وی با بیان این کم سازمان تبلیغات اسلامی از بدو تشکیل تاکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است، گفت: این سازمان وظایف مهم و ارزشمندی بر عهده داشته و تلاش کرد تا به نحوی شایسته در آن گام بردارد.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به وظایف سازمان تبلیغات اسلامی، بیان داشت: این سازمان در عرصه مسائل دینی پاسخ به نیازهای مؤمنان در مساجد، ساماندهی هیأت های مذهبی، برنامه های قرآنی و تربیت مبلغان شایسته  و متخصص را بر عهده دارد.


امام جمعه محمودآباد ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات گسترده ای را تدارک دید که امروزه در مناسبت های مذهبی هزاران روحانی و مبلغ به اقصی نقاط کشور اعزام و زنجیره بزرگی از تبلیغ مبانی دین را ساماندهی می کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ در ﺟﮫﺎن اﻣﺮوز، ﺑﺤﺮان ھﺎی ﻓﺮھﻨﮕﯽ درﺻﺪد ﺗﮫﯽ ﮐﺮدن اﻧﺴﺎن از ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ اﺳﺖ، گفت: ﺗﺒﻠﯿﻎ دﯾﻦ و ارزش ھﺎی ﻧﺸﺄت ﮔﺮﻓﺘﻪ از آن ﺑﻪ ﺟﮫﺖ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ اﯾﻦ ﺑﺤﺮان ھﺎ ﺿﺮورت وﯾﮋهای ﭘﯿﺪا ﻣﯽﮐﻨﺪ.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت تبلیغ، گفت: مبلغان باید از ظرفیت های به وجود آمده در راستای ترویج تعالیم والای دینی و نهادینه سازی ارزش ها به نحوی شایسته در جامعه بهره گیری کنند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات