۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۶۹۰۸۳
معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین:

رهبر معظم انقلاب خط قرمزهای مذاکرات را مشخص کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین گفت: 1+5 مذاکراتی را که هنوز به نتیجه نرسیده کتمان می‌کنند از این رو لازم است آنها را تسلیم خود کنیم و هیچ گاه زیر بار ذلت نرویم و ضعفی از خود نشان ندهیم.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره ویژگی‌های مذاکرات هسته‌ای گفت: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مذاکره درک متقابل است و دو طرف زمانی می‌توانند به همه اهداف خود دست پیدا کنند که به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.

 

این کارشناس دینی در ادامه افزود: دو طرف مذاکره کننده در امتیاز دادن و امتیاز گرفتن باید به خواسته‌‌های یکدیگر احترام بگذارند تا عزت و منافعشان حفظ شود.  

 

در مذاکرات هسته‌ای زیر بار ظلم نمی‌رویم

حجت الاسلام عباسی با بیان این‌که در مذاکرات هسته‌ای ظلم نمی‌کنیم و زیر بار ظلم نمی‌رویم، اظهار داشت: در مذاکراتی که بین کشورها انجام می‌شود حفظ عدالت ضروری است و طرف نخست پیش فرض برای خود نداشته باشد.    

 

کارشناس حوزه استان قزوین تاکید کرد: تیم1+5 لازم است خوی استبدادی و استکباری خود را کنار بگذارند و ظلم نکنند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: کشورهای 1+5 ظالم هستند و کشورهای کوچک را استعماری خود کرده‌اند و هر منطقه حق کشی اتفاق افتاده آمریکاییها حضور داشته اند و حامی ظالمان و مستکبران هستند.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: مسؤولان هسته‌ای موظفند عزت خود را حفظ کنند و در مقابل دشمنان تسلیم نشوند تا 1+5 خوی استبدادگریش را پایین آورد.  

 

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: 1+5 مذاکراتی را که هنوز به نتیجه نرسیده کتمان می‌کند لازم است آنها را تسلیم خود کنیم و هیچ گاه زیر بار ذلت نرویم و ضعفی از خود نشان ندهیم.

 

رهبر معظم انقلاب خط قرمز مذاکرات را مشخص کرده‌اند

استاد اخلاق حوزه علمیه قزوین با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب خط قرمز را مشخص کرده‌اند، تصریح کرد: استکبار جهانی در فکر ضربه زدن به ایران است و مذاکره کنندگان ما موظفند که اجازه ندهند آنها به ملت بزرگ ایران اهانت کنند و همیشه باید در برابر 1+5 مقتدرانه عمل کنند و عقب نشینی نکنند.

 

وی در ادامه افزود: ایران در همه جا عزت و اقتدار خود را حفظ کرده است و حامی کشورهای مستضعف یمن و فلسطین بوده است و ترسی از قدرت‌های جهانی نداشته است.

 

این کارشناس تفسیر نهج البلاغه در پایان گفت: هرگاه اقتدار و عزت خود را حفظ کنیم دشمنان عقب نشینی می‌کنند و هر کجا ضعف نشان دهیم دشمنان سوء استفاده می‌کنند./838/ت302/ب4

ارسال نظرات