۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۲۷۰۹۲۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

توافق مطلوب تنها با رعایت خطوط قرمز و رهنمودهای رهبری بدست می آید

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این که مذاکره کنندگان هسته ای با تبعیت محض از رهبری به دشمنان باج نخواهند داد، از منتقدان هسته ای خواست تا دچار حاشیه سازی نشوند چرا که دشمن از این حاشیه ها نهایت سوءاستفاده را خواهد کرد.
حجت الاسلام يعقوبي - همايش بصيرت افزايي هسته اي در بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، دوشنبه شب در همایش «بصیرت افزایی هسته ای در کلام رهبری» که در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تقوا و مقاومت دو موضوع مورد تأکید قرآن برای بی اثر کردن کید و مکر دشمنان است.

وی ادامه داد: امروز این دو ویژگی مهم در ملت بزرگ ایران موجود بوده و به همین دلیل نیز این ملت بصیر، با تقوا و مقاومت از دستاوردهای هسته ای خود حراست کرده و به دشمنان باج نمی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: ملت ایران در طول بیش از سه دهه گذشته همواره اثبات کرده که در پای ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام خود ایستاده و هیچ گاه نیز از آنها کوتاه نمی آید.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: در زمینه مذاکرات هسته ای نیز همه ملت ایران تابع نظر رهبر معظم انقلاب بوده و با ایستادگی بر سر حقوق خود مانع از تحقق زیاده خواهی های دشمنان می شود.

وی اضافه کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای کشور هم مطیع محض رهبری بوده و با رعایت خطوط قرمز تعیین شده، اجازه نمی دهند حقی از ملت و نظام ضایع شود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: مذاکره کنندگان هسته ای کشور با حمایتی که رهبری و ملت از آنها می کنند باید توافقنامه ای را امضا کنند که دشمن شادکن نبوده و حافظ خون شهدا باشد.

رییس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی با تأکید بر رعایت خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبری توسط تیم مذاکره کننده هسته ای، تصریح کرد: این خطوط قرمز الزامی بوده و برای همه حکم قانون اساسی را دارد.

وی با بیان این که تمامی خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب بنا به مصالح اسلام و انقلاب مشخص شده اند، خاطرنشان کرد: رهبری به عنوان دیده بان آگاه، هوشیار و بابصیرت نظام و کشور به ما نشانه داده و محل استقرار دشمن را اعلام می کند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بدانند که ملت ایران سخنان رهبر خود را فصل الخطاب می دانند چرا که معتقدند رسیدن به عزت و سربلندی تنها با تبعیت محض از فرمایشات ولی امر آنها حاصل می شود.

وی در ادامه از برگزارکنندگان همایش بصیرت افزایی هسته ای در بجنورد و منتقدان هسته ای نیز خواست تا ناخواسته دچار حاشیه سازی در جامعه نشوند چرا که دشمنان از این حواشی نهایت سوء استفاده را می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: تمامی منتقدان و دلسوزان می بایست توصیه های رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکرات هسته ای را به گوش جان شنیده و از تیم مذاکره کننده حمایت کنند چرا که مذاکره کنندگان هسته ای کشور نیز با تبعیت محض از رهبری، خطوط قرمز را رعایت کرده و به دشمنان باج نخواهند داد./9314/پ202/ج

 

ارسال نظرات