۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۷۱۶۵۰

حضور رییس مجلس در منزل شهید دل‌آذر

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید دل آذر درگذشت پدر این شهید والامقام را به بستگانش تسلیت گفت.
علي لاريجاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در منزل شهید محمد جواد دل‌آذر مسؤول عملیات لشگر علی‌بن ابیطالب علیه السلام درگذشت پدر این شهید را تسلیت گفت.
وی با تأکید بر اینکه شهید دل آذر نقش مهم و تأثیرگذاری در جنگ داشت تصریح کرد: این شهید بزرگوار از جوانان مجاهد قبل از انقلاب و مدافع بعد از انقلاب بود.
لاریجانی با بیان اینکه نیت خیر پدر و مادر است که فرزندانی انقلابی و مجاهد را پرورش می‌دهد ابراز داشت: از نکات مهم انقلاب اسلامی این بود که نیروهایی مجاهد و خداجو را خلق کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه موتور انقلاب هنوز زنده و روشن است اظهار داشت: نهضتی که امام راحل تشکیل داد نهضتی پیش رونده و دارای حیات است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: خیلی از انقلاب‌ها در دنیا به وجود آمدند ولی موتور آن‌ها در اول راه خاموش شد چرا که ریشه و عمق فرهنگ جهاد و شهادت در آن نبود.
رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه انقلاب ما به خاطر ابتلای ما به معارف اهل بیت زنده است گفت: امروز نسل جوان ما نسل ارزشمند کشور است و این جوانان که در راه پیشرفت کشور می‌کوشند ثمره خون شهدا هستند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان بیت شهید دل آذر را بیت مجاهدت دانست و با تقدیم یادبودی از این خانواده تجلیل به عمل آورد.
 
همچنین رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در منزل سید مهدی میرداماد یکی از مداحین اهل بیت درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.

وی در این حضور به مقام والای پدر اشاره کرد و گفت‌: این پدران آسمانی هستند که فرزندانی اهل بیتی را تحویل جامعه می‌دهند.

رئیس مجلس با اشاره جایگاه رفیع پدران و نقش آن‌ها در تربیت فرزند نیکو اظهار داشت: جامعه ما نیاز به پدرانی انقلابی و اهل بیتی دارد و اگر این نیاز برطرف شود فرهنگ انقلاب و اهل بیت(ع) پایدار خواهد ماند.//922/202/ع
ارسال نظرات