۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۷۱۹۵۴
رییس تبلیغات اسلامی سلسله:

حضور مبلغان در بین مردم نقش بسزایی در گسترش فرهنگ دینی دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب در جهت استفاده کردن از ظرفیت تبلیغی مبلغان دانست و گفت: حضور مبلغان در بین مردم نقش بسزایی در گسترش فرهنگ دینی بین افراد جامعه به ویژه نسل جوان دارد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه، 100 مبلغ دینی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

 

حجت الاسلام شاهیوندی ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب در جهت استفاده کردن از ظرفیت تبلیغی مبلغان دانست و اظهار داشت: حضور مبلغان در بین مردم نقش بسزایی در گسترش فرهنگ دینی بین افراد جامعه به ویژه نسل جوان دارد.

 

وی افزود: این تعداد روحانی شامل مبلغان اعزامی از دفاتر اعزام کننده و مبلغان بومی هستند که در مساجد شهری و روستایی این شهرستان، تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت های تبلیغی خویش را انجام می دهند.

 

حجت الاسلام شاهیوندی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب در جهت توسعه و نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه است، اظهار داشت: اعزام مبلغان گامی مؤثر در این راستا است.

 

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است، تصریح کرد: انس با کلام الهی از مهم ترین و با ارزش ترین اعمال این ماه بزرگ به حساب می آید.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله قرآن را برنامه جامع زندگی و نسخه نجات دهنده بشر بیان کرد و خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در مساجد و برگزاری محافل قرآنی فرصتی مناسب در جهت ایجاد زمینه‌ سازی آشنایی و انس آحاد جامعه، به ویژه نوجوانان و جوانان با کلام الهی است.

 

حجت الاسلام شاهیوندی برگزاری مراسم انس با قرآن مجید در قالب جزءخوانی و جمع خوانی کلام الله در سطح مساجد را از مهم ترین برنامه های اجرایی تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان بیان کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله یادآور شد: منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و در راستای نهادینه کردن فرهنگ انس با قرآن در ماه نزول قرآن، 15جلسه جزء خوآنی قرآن کریم در شهرستان سلسله در حال برگزاری است./9459/ت302/ح

ارسال نظرات