۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۷۲۸۹۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

رژیم غاصب صهیونیستی خطر و تهدیدی برای جهان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، رژیم صهیونیستی را خطر و تهدیدی بزرگ برای جهان به ویژه امت اسلامی دانست.
امام جمعه چمستان

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه ستاد راهپیمایی روز جهانی قدس و یادواره شهدای شهر چمستان با بیان این که بهره گیری از سیره شهدا زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود، گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که باید ادامه دهنده سیره نورانی این عزیزان باشیم.


امام جمعه چمستان با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس باید به نحوی شایسته و باشکوه و عظمت گرانقدری برگزار شود.


وس با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی جرثومه فساد بوده که به جنایات گسترده ای می پردازد، افزود: امت اسلامی باید در برابر جنایات این جورثومه فساد اهتمام ارزنده و شایسته ای داشته باشند.


حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که نام گذاری روز جهانی قدس از سوی امام راحل حرکتی ماندگار و ارزشمند بوده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند دفاع مسلمانان از قدس شریف و تجهیزشدن آن در برابر غده سطانی رژیم غاصب صهیونیستی باید صورت گیرد.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: در قلب عالم اسلام سرزمین بسیار مقدسی را اشغال کردند تا همواره نقشه و دسیسه شوم و پلید که قداست آن مکان برای همه مسلمانان نسبت به دفاع در اشکال گوناگونش الزام آور است را در اختیار خود قرار دهند.


 امام جمعه چمستان با بیان این که سران پست و خون آشام و جنگ افروزان آن رژیم بدون ملاحظه کاری و سیاسی کاری به صورت شفاف و علنی سودای تسلط خود بر سایر سرزمین های اسلامی را نیز مطرح می کنند، گفت: در این راه و تحقق اهداف شوم هر روز در حال تدارک و زمینه سازی چنین تسلطی هستند.


وی با اشاره به این که مردم ما نیز امروز رژیم غاصب صهیونیستی را آمریکای کوچک منطقه در دشمنی می شناسند، بیان داشت: این رژیم تحریک کننده شیطان بزرگ است که همه کشورهای اسلامی باید مراقب باشند.


حجت الاسلام جباری با بیان این که خطر رژیم غاصب صهیونیستی را نباید امت اسلام و مردم عزیز ما کم و کوچک تلقی کنند، افزود: بنا به فرموده رهبری اگر امت اسلامی از وظیفه و مسوولیت در قبال فلسطین و سرزمین های اشغالی خوب عمل نکنند و اشتباه و غفلت داشته باشند این خطر دامن همه اسلام را خواهد گرفت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات