۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۷۳۳۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

روز قدس کانون همگرایی دنیای اسلام در برابر صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: راهپیمایی روز قدس ابتکار بی نظیر امام خمینی (ره) و کانون هم گرایی وحدت دنیای اسلام در برابر مستکبران عالم است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: راهپیمایی روز قدس نماد استکبار ستیزی مسلمانان و کانون وحدت دنیای اسلام است.

 

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه های دینی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه ستمدیده گان جهان است و این نماد تا لحظه رهایی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال های گذشته خاطر نشان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمایت مستقیم شیطان بزرگ آمریکا و دیگر کشورهای استکباری در سکوت معنادار بعضی کشورهای هم پیمان عربی حقوق بشر را تنها منهای مردم مظلوم فلسطین تصور می کنند و در سکوت مجامع بین المللی به کشتار و جنایات خود ادامه می دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به موضع گیری های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی تاکید کرد: همه اقشار مردم، احزاب و گروه ها با مشت های گره کرده در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته و جنایات ددمنشانه اسراییل را شدیداً محکوم کرده و ابراز تنفر وانزجار خود را به گوش همه جهانیان خواهند رساند.

 

وی با اشاره به این که فلسطین تنها سرزمینی در دنیا است که حقوق بشر در آن به صورت شبانه روزی از سوی رژیم صهیونیستی نقض و ضایع می شود، خاطرنشان کرد: پرچم داران مدعی حقوق بشر همیشه در برابر این جنایات سکوت کرده اند و حتی آمریکایی ها هر روز اسرائیل را تشویق به جنایات بیشتر می کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ روز ﺟﮫﺎﻧﯽ ﻗﺪس، روز ﺑﺮاﺋﺖ از ﮐﻔﺎر اﺳﺖ، اﻓﺰود: اﯾﻦ روز ﺑﺎ اھﻤﯿﺖ روز ﺧﺸﻢ ﻣﻘﺪس ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن ﻋﻠﯿﻪ رژﯾﻢ ﺻﮫﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ اﺳﺖ.

 

ﺣﺠﺖاﻻﺳﻼم شکریان روز ﺟﮫﺎﻧﯽ ﻗﺪس را روز ﺗﺠﺪﯾﺪ ﻋﮫﺪ ﺑﺎ آرﻣﺎن ھﺎی اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ داﻧﺴﺖ و ﺑﯿﺎن داﺷﺖ: اﻣﺴﺎل روز ﺟﮫﺎﻧﯽ ﻗﺪس ﻣﺘﻔﺎوتﺗﺮ از ﺳﺎل ھﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﺮﮔﺰار ﻣﯽﺷﻮد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با  تاکید بر فتنه انگیزی های نظام سلطه و استکبار جهانی در منطقه و با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و هم زبانی این روز قدس دارای پیام دیگری از سوی مردم شجاع و قهرمان ایران اسلامی نسبت به حوادث غم انگیز یمن، بحرین، سوریه، عراق و افغانستان و به خصوص مردم بی دفاع غزه و  ملت های آزاده و مسلمان جهان دارد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات