۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۷۴۱۳۰
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

مساجد نقش بسزایی در تقویت مبانی اعتقادی مردم دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی دلفان با بیان این که مساجد نقش بسزایی در تقویت مبانی اعتقادی مردم دارند، گفت: حضور روحانی و مبلغ در روستاها امری مهم در جذب جوانان به مساجد و تقویت مبانی اعتقادی مردم به ویژه جوانان است.
رئيس سازمان تبليغات دلفان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، ظهر امروز در دیدار با اهالی روستای معصوم آباد این شهرستان گفت: حضور عالمان دینی در مناطق گوناگون روستایی موجب بالا رفتن آگاهی مردم نسبت به مسائل دینی می شود.

 

وی نقش مبلغان و روحانیان را در کاهش معضلات و جذب بیشتر جوانان روستایی به مسائل دینی مهم خواند و افزود: برای تحقق این مهم همکاری اهالی روستا با دستگاه‌های فرهنگی به ‌ویژه تبلیغات اسلامی ضروری است. 

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که مسجد محل نشر گسترش معارف نورانی اسلام و قرآن است، عنوان داشت: مساجد به عنوان پایگاه دینی در تقویت مبانی اعتقادی مردم نقش بسزایی بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به حضور روحانیان در روستاها و در فعالیت های اجتماعی مناطق روستایی، در جهت برطرف شدن مشکلات و معضلات روستاها تلاش می کنند، اظهار داشت: همکاری اهالی روستا با روحانی اعزامی امری ضروری است.

 

رییس تبلیغات اسلامی دلفان همکاری اهالی روستا با روحانیان اعزامی را بستر مناسبی برای پیشرفت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در روستاها بیان کرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تبلیغات اسلامی حمایت و پشتیبانی کامل از روحانیان مستقر را در دستور کار خویش قرار داده است.

 

حجت الاسلام موسوی خطاب به روحانی اعزامی در روستای معصوم آباد یادآور شد: اجرای کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی باید متناسب با نیاز روز جامعه باشد.

 

وی با تأکید بر این که فعالیت های مسجد باید در راستای جذب جوانان تقویت شود، افزود: تنوع و نوآوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، موجب جذب بیشتر جوانان خواهد شد./9451/پ203/ب4

ارسال نظرات