۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۷۴۹۵۹
مبلغ حوزه علمیه ضروری خواند؛

جذب مخاطب با ایجاد تنوع و جذابیت در روش‌های تبلیغی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول گروه تبلیغی سلمان فارس با اشاره به فشارهایی که گروه های اجتماعی بر روی ذهن افراد دارد، گفت: باید برای مقابله با این فشارها از قالب‌های تبلیغی جدید استفاده کرد تا جوانان را جذب کنیم.
تبليغ جهادي

حجت‌الاسلام سید امیر حسین آل یاسین مسؤول گروه تبلیغی جهادی سلمان فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که باید برای جذب بیشتر مخاطبان از شیوه‌های نوین تبلیغی استفاده کرد، گفت: با توجه به این که دشمنان ما تمام توان خود را برای جذب جوانان و نوجوانان انجام می‌دهند و از راه‌های مختلف مانند ماهواره، فیلم، بازی و انیمیشن برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برند، اگر ما بخواهیم به همان شیوه‌های سنتی تبلیغ کنیم و هیچ نوآوری نداشته باشیم نخواهیم توانست در این نبرد فرهنگی با دشمنان مقابله کنیم.

 

وی با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی مانند وایبر، واتس آپ، لاین و تانگو در میان جامعه به ویژه جوانان گفت: گسترش ابزار ارتباط اجتماعی بدون آموزش فرهنگ استفاده درست از آن می‌تواند اثرات مخرب فراوانی بر روی جامعه ما که فرهنگی ارزش‌مدار دارد، داشته باشد.

 

مسؤول گروه تبلیغی جهادی سلمان فارسی با توجه به این که استفاده از شبکه های اجتماعی برای کاربران هزینه بر است و در عین حال اوج فشار و حمله را بر مخاطب دارد، افزود: برای مقابله با این فشارها باید با ایجاد تنوع و جذابیت در قالب‌های تبلیغی از حجم آنها کاست و حتی می‌شود از همین ابزار برای اشاعه فرهنگ اسلامی استفاده کرد.

 

وی با بیان این که روحانیت باید خود را با سبک زندگی مردم هماهنگ کند تا بتواند فرهنگ اسلامی را به گوش مردم برساند اظهار داشت: می توان درمکان‌هایی مانند پارک‌ها که مردم برای تفریح به آنجا می‌روند غرفه هایی برای تبلیغ ایجاد کرد تا مردم برای سؤالات دینی و تربیتی خود به آن مراجعه کنند.

 

حجت‌الاسلام آل یاسین با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی سلمان فارسی در ماه رمضان گفت: این گروه با همکاری شهرداری شیراز با برگزاری نمایشگاه تبلیغی شامل کار کودک، چند رسانه ای و مشاوره دینی در باغ جنت شیراز، برای جذب مخاطب عمومی با توجه به نیاز هر شخص فعالیت تبلیغی می‌کند که مورد استقبال مردم قرار گرفته است./843/ت302/ی

ارسال نظرات