۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۷۶۵۶۵
مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد خبر داد؛

پذیرش 30 طلبه نو ورود در مدرسه علمیه خواهران نورآباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد از پذیرش 30 طلبه نو ورود در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: با توجه به امکانات و ظرفیت مدرسه علمیه، هر سال بین 25 تا 30 طلبه نو ورود پذیرفته می شود.
 مدرسه علميه خواهران

مریم نوری، مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مصاحبه های داوطلبان ورود به مدرسه علمیه هم اکنون در حال برگزاری است.

 

وی تصریح کرد: حضور ناظران مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان در بهبود روند انجام مصاحبه داوطلبان نقش بسزایی دارد.

 

نوری با ابراز امیدواری از جذب طلاب توانمند و با استعداد در مدارس علمیه استان اظهار داشت: مهم ترین برنامه در مدارس علمیه شناسایی استعداد طلاب و شکوفا کردن استعدادها است.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد بیان داشت: مهم ترین رمز موفقیت طلاب فعال بودن در فعالیت های علمی و پژوهشی است که باید بیشتر مورد توجه طلاب قرار گیرد.

 

وی با اشاره به این که تعداد متقاضیان ورود به مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد دو برابر ظرفیت پذیرش است، افزود: از بین شرکت کنندگان 30 طلبه نو ورود پذیرفته می شود.

 

نوری با یادآوری به تحصیل 90 طلبه در پایه های اول تا پنجم در این مدرسه علمیه عنوان داشت: با توجه به امکانات و ظرفیت مدرسه علمیه، هر سال بین 25 تا 30 طلبه نو ورود پذیرفته می شود.

 

وی با بیان این که مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد به مدت چهار سال است که فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: استقبال داوطلبان ورود به مدرسه علمیه در این شهرستان هرسال بیشتر می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد با اشاره به این که دوره‌های آموزشی ویژه طلاب در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی تا پایان تابستان ادامه دارد و طلاب علاقه‌مند در این کلاس ها حضور دارند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات