۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۲۷۶۷۶۱

برگزاری دوره دانش افزایی ویژه حافظان قرآن کریم در حوزه علمیه آمل

خبرگزاری رسا ـ معاون حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل از برگزاری دوره دانش افزایی با حضور حافظان قرآن کریم کشور افغانستان در این حوزه علمیه خبرداد.
مسابقات قرآني

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) شهرستان آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل از حضور حافظان قرآن کریم کشور افغانستان در شهرستان آمل خبرداد و گفت: جمعی از حافظان قرآن کریم این کشور به منظور حضور در دوره دانش افزایی در حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل حضور داشته و از برنامه های آموزشی بهره مند می شوند.


وی با اشاره به این که این دومین دوره حضور حافظان قرآن کریم از کشور افغانستان در این شهرستان است، بیان داشت: این دوره با حضور بیست نفر از حافظان قرآن کریم صورت می گیرد که تعدادی از آن ها روشندل هستند.


حجت الاسلام براری با بیان این که دوره دانش افزایی با حضور اساتید حوزه علمیه برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره به مدت پنج روز و در دو نوبت صبح و عصر صورت می گیرد.


معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) شهرستان آمل خاطرنشان کرد: در این دوره علاوه بر برگزاری برنامه های آموزشی برنامه های زیارتی و سیاحتی هم در نظر گرفته شده است.


وی ادامه داد: مراسم اختتامیه این دوره در روز یکشنبه چهارم تیر در سالن اجتماعات حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) شهرستان آمل برگزار می شود.


حجت الاسلام براری تصریح کرد: این دوره به همت مؤوسسه فرهنگی خدماتی رفعت و حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل در حال برگزاری است.


گفتنی است؛ حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) شهرستان آمل به عنوان حوزه علمیه شاخص استان مازندران مجری برگزاری دوره های مختلف علمی و آموزشی است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات