۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۲۷۶۷۷۸
مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین:

خودسازی و تجهیز دانشجویان به سلاح دین و علم از اهداف طرح ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: هدف اصلی دوره طرح ولایت این است که دانشجویان مجهز به سلاح علم و دین شده و بتوانند راه خودسازی را فرا بگیرند.
مهدي برزگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، مهدی برزگر، مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین شب گذشته سوم مرداد ماه در مراسم افتتاحیه طرح ولایت استانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: هفتمین دوره طرح ولایت از امروز تا 13 مرداد ماه به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

 

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: خروجی طرح ولایت واکسینه شدن دانشجویان شرکت کننده در مقابل ابهامات و شبهه‌های معاندان و مغرضان است.

 

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح ولایت عنوان کرد: علت و هدف اصلی تشکیل دوره طرح ولایت این است که دانشجویان مجهز به سلاح علم و دین شده و بتوانند راه خودسازی را فرا بگیرند.

 

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: آشنایی دانشجویان با آموزه‌های دینی و معرفتی، تعمیق معنویت به معنای واقعی، ارتقای سطح بینش دانشجویان در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و آشنایی با فضاهای سیاسی و تحولات منطقه از جمله اهداف این طرح است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در این دوره 10 روزه که با حضور اساتید مجرب و مطرح کشوری و استانی برگزار می شود مباحث مختلف معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و تربیتی به شکل همایش، کارگاه و کلاس به دانشجویان ارائه می‌شود.

 

برزگر با اشاره به دستاوردهای طرح ولایت بیان کرد: هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان قزوین موجب می‌شود تا علاوه بر تقویت پایه‌های فکری و عقیدتی دانشجویان، زمینه حضور اثرگذار فرهنگی آنها در محیط دانشگاه فراهم شود.

 

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نیاز است تا اطلاعات و آگاهی خود را در عرصه های مختلف افزایش دهند.

 

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره اجرای این طرح را مورد توجه و عنایت قرار دادند و آن را مؤثر ارزیابی کردند، امید است تا از این فرصت به‌دست آمده به شکل موثری استفاده شود./848/پ203/ح

ارسال نظرات