۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۷۷۰۴۲
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

اطاعت از اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب اقتدار نظام اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این‌که اگر سه رکن اسلام، رهبر و مردم در کنار هم قرار گیرند، هیچ قدرتی توان مقابله با کشور را نخواهد داشت، گفت: اطاعت از اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب قدرت یافتن نظام می‌شود.
سردار بهمن کارگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، گفت: دشمنان پس از پذیرش قطعنامه، شروع به حملاتی جدید به مرز کشور کردند و قصد داشتند خاک خرمشهر و اهواز را به تصرف خود درآورند.

 

سردار کارگر ادامه داد: منافقان با این خیال خام که رزمندگان ایران از جنگ خسته شده اند و شکست دادن آن ها کار سختی نیست، قدم به خاک کشور نهادند و قصد داشتند سه روزه خود را به تهران برسانند.

 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه منافقان کوردل تا 35 کیلومتری کرمانشاه پیشروی کرده بودند، افزود: آن ها قصد داشتند فرودگاه کرمانشاه را به ارتش عراق تحویل دهند، اما با غیرت جوانان کرمانشاهی با سدی بزرگ در مقابل خود مواجه شدند که نمی توانستند به هیچ صورتی از آن عبور کنند.

 

وی اظهار داشت: ایستادگی و رشادت های رزمندگان اسلام موجب شد منافقان در کمینگاه گرفتار شده و تعداد زیادی از آنان به هلاکت برسند.


سردار کارگر با اشاره به تعداد ده هزار شهید، 15 هزار جانباز و دو هزار آزاده در استان کرمانشاه یادآور شد: مردم این استان نقش بسیار بزرگی را در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقابل منافقان ایفا کردند و همواره با فدا کردن جان خود این رشادت ها را به اثبات رساندند.

 

وی منافقان را گروهی کثیف نامید و ابراز کرد: اگر همواره سه رکن اساسی اسلام، رهبر و مردم در کنار هم قرار گیرند هیچ قدرتی توان مقابله با آن ها را نخواهد داشت.


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مذاکرات هسته ای را نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اقتدار و ایستادگی مردم ایران موجب شد دشمنان به این نتیجه برسند که راهی جز مذاکره با کشور ندارند.


وی در پایان اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب را امری مهم دانست و تأکید کرد: همچون دوران دفاع مقدس که رزمندگان مطیع اوامر امام راحل بودند، امروزه نیز باید همه افراد مطیع اوامر حکیمانه رهبری باشند تا قدرت شکست دشمن در زمینه جنگ نرم نیز فراهم آید./857/پ202/ح

ارسال نظرات