۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۷۷۲۹۱
مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی تشریح کرد؛

برنامه زمانبندی و نحوه برگزاری مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به تشریح برنامه زمانبندی و نحوه برگزاری مسابقات قرآن کریم در استان پرداخت و گفت: ادارات اوقاف و امور خیریه موظفند از 25 مردادماه تا 15 شهریور ماه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن را برگزار کرده و اسامی منتخبان شهرستانی در هر رشته را به ستاد استانی اعلام کنند.
حجت الاسلام جوانبخت، مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم، هشتمین دوره مسابقات اذان، هفتمین دوره مسابقات ابتهال و بیستمین دوره مسابقات مدیحه سرایی، همخوانی و دعاخوانی در آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

وی گفت: نام نویسی مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل از چهارم مردادماه آغاز شده است و تا 25 ماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام جوانبخت با اشاره به زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، اظهار کرد: ادارات اوقاف و امور خیریه موظفند از 25 مردادماه تا 15 شهریور ماه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن را برگزار کرده و اسامی منتخبان شهرستانی در هر رشته را به ستاد استانی اعلام کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور منتخبان شهرستانی از اول مهر تا پانزدهم آبان ماه سالجاری در ارومیه برگزار می شود.

 

وی گفت: پیش بینی می شود 400 نفر از برگزیدگان شهرستانی در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم با هم به رقابت بپردازند.

 

حجت الاسلام جوانبخت اضافه کرد: برخلاف دوره های پیشین، فقط افراد بالای 18 سال می توانند در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت کنند.

 

برگزاری مسابقات معارف قرآن در آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در ادامه از آغاز نام نویسی علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات معارف قرآن کریم خبر داد و افزود: این مسابقات در سال های گذشته با عنوان «مفاهیم قرآن» برگزار می شد.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان فرصت دارند تا دوازدهم شهریور ماه سالجاری برای رقابت در مسابقات معارف قرآن کریم ثبت نام کنند.

 

حجت الاسلام جوانبخت، گفت: مرحله شهرستانی مسابقات معارف قرآن همزمان با سراسر کشور سیزدهم شهریور ماه در هفده شهرستان استان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: مرحله استانی مسابقات معارف قرآن پانزدهم آبان ماه با حضور برگزیدگان شهرستانی در ارومیه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام جوانبخت در پایان با اشاره به تشکیل ستاد استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همکاران اوقاف و امور خیریه استان و با بهره گیری از ظرفیت سایر نهادها امسال شاهد برگزاری  باشکوه مسابقات قرآن کریم در استان باشیم./936/پ202/ح

ارسال نظرات