۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۷۹۳۵۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مبلغان نقش مهمی در ایجاد بصیرت سیاسی جامعه دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که خطر بی بصیرتی در دورانی که حکومت و قدرت به دست ما است بسیار زیاد است، گفت: طلایه داران تبلیغ مسؤولیت ایجاد بصیرت سیاسی در دل مردم را دارند.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: ایام صادقیه فرصتی برای تقویت فضای همدلی است.

 

وی با بیان این که افتخار ما این است که در مکتب امام صادق(ع) پرورش پیدا کرده ایم، افزود: علما و روحانیان از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که حیات علمی و سیاسی امام صادق(ع) سرشار از درس ها، پیام ها و نکات آموزنده است، اظهار داشت: مهم ترین درسی که باید از مکتب امام صادق(ع) گرفت، درس معرفت دینی و بصیرت سیاسی است.

 

وی تصریح کرد: معرفت دینی و بصیرت سیاسی در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما نقش بسزایی دارد.

 

امام جمعه خرم آباد ارزش معرفت دینی را برتر از عبادت دانست و عنوان داشت: عبادتی که جاهلانه باشد و در آن بصیرت دینی نباشد ارزشی ندارد.

 

وی با بیان این که روحانیان مبلغ، طلایه داران تبلیغ مسؤولیت ایجاد بصیرت سیاسی در دل مردم را به عهده دارند، ادامه داد: بصیرت نداشتن موجب گمراهی می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که بصیرت قطب نمای حرکت صحیح در اوضاع پیچیده امروزی است، افزود: اگر کسی این قطب را نداشته باشد ممکن است خود را در محاصره دشمن ببیند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از دسیسه دشمنان باید معرفت دینی و بصیرت سیاسی بالا باشد و به جامعه منتقل شود.

 

ولایت چراغ هدایت است

امام جمعه خرم آباد ولایت را چراغ هدایت دانست و گفت: برای در امان ماندن از دسیسه های دشمنان و خنثی کردن آنها، باید در مسیر قرآن و ولایت حرکت کنیم.

 

وی با تأکید بر توجه به قرآن و ولایت افزود: تبعیت از فرامین الهی قرآن و ولایت فقیه از شاخص های بصیرت است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات