۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۷۹۴۸۶
استاد حوزه و دانشگاه:

شهادت طلبی عامل مهم موفقیت مسلمانان در طول تاریخ است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نجفی شهادت طلبی را عامل اصلی موفقیت مسلمانان در طول تاریخ برشمرد و گفت: اگر امام راحل(ره) با تبیین صحیح تعالیم دینی باب شهادت را برای رزمندگان تبیین نمی کردند هرگز پیروزی نصیب ما نمی شد.
تصاوير ديده نشده از شهداي غواص لشکر 31 عاشورا

آیت الله قدرت الله نجفی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، شهادت طلبی را عامل اصلی موفقیت مسلمانان در طول تاریخ برشمرد و افزود: رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس طلسم مرگ را شکستند و با آغوش باز مرگ را پذیرفتند و با آگاهی کامل کشته شدن در راه خداوند را انتخاب کردند.

 

وی در ادامه تأکید کرد: در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی هیچ عاملی به اندازه توسل به آموزه های دینی و تعالیم مذهبی برای ما راهگشا نبود و اگر امام راحل(ره) با تبیین صحیح تعالیم دینی باب شهادت را برای رزمندگان تبیین نمی کردند هرگز پیروزی نسیب ما نمی شد.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیگانه پرستی را از ویژگی های افراد خود باخته دانست و تصریح کرد: افرادی که چشم به راه عطای بیگانگان دارند ثمری برای مردم و انقلاب ندارند و هیچگاه خیری از ناحیه آنها نصیب مردم نمی شود.

 

آیت الله نجفی پذیرش فرمان ولی فقیه را بر همگان امری واجب دانست و افزود: ولی فقیه محور وحدت و عامل اصلی حفظ یکپارچگی مردم و نظام است.

 

وی تصریح کرد: القای الگوی صحیح اسلام ناب محمدی(ص) از سوی ایران به تمامی بلاد اسلامی عامل موفقیت مسلمانان در آن کشورها و سبب غلبه بر مشکلات و معضلات خواهد شد.

 

آیت الله نجفی در پایان گفت: صلابت و شکوه امروز کشور جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و خدمات امام راحل(ره) در ایجاد یک حکومت سیاسی بر اساس اصول اسلام ناب محمدی(ص) و همچنین مقام معظم رهبری در حفظ و ارتقای این دستاوردها است./939/ت302/ب4

ارسال نظرات