۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۷۹۶۰۳
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

پیشرفت فرهنگ اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام صادق است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان پیشرفت فرهنگ و تمدن اسلامی را مرهون مجاهدت های امام صادق(ع) دانست و گفت: امروز روحانیان، مبلغان و طلاب در این راستا مسؤولیت خطیری بر دوش دارند.
امام صادق(ع)

حجت‌الاسلام محمدولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) بیان داشت: امام صادق(ع) الگوی همه ما است.  

 

وی با تأکید بر تدبر در سخنان امام صادق(ع) افزود: سخنان امام جعفر صادق(ع) به ما درس زندگی می دهد.

 

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که طلاب شاگردان مکتب امام صادق(ع) هستند، خاطرنشان کرد: طلاب باید اززندگی امام صادق(ع) و اخلاق ایشان الگو بگیرند.

 

وی با تأکید بر توجه طلاب به سبک زندگی امام صادق(ع) و الگوبرداری از علم، تواضع و مکارم اخلاقی ایشان اظهار داشت: پیروی از سیره اهل بیت(ع) سبب پیمودن مسیر صحیح زندگی می شود.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به وظایف سنگین روحانیان و مبلغان در جامعه و هدایت آحاد مردم عنوان داشت: با ترویج آموزه های دینی می توان در این راستا موفق عمل کرد.

 

وی با اشاره به وضعیت جامعه امروز و تلاش دشمن در عرصه های گوناگون برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی مردم ادامه داد: بهترین و مؤثرترین عامل مقابله با دسیسه های دشمن ترویج آموزه های دینی در جامعه است.

 

حجت الاسلام ولی پور با یادآوری به این که در دوران امام صادق(ع) هجمه های فرهنگی فراوانی علیه اسلام به وجود می آمد، افزود: ایشان با مجاهدت فروان در برابر این هجمه ها ایستادگی کرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امروز نیز ما باید با الگوگیری از امام صادق(ع) برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن تلاش کرده و با هوشیاری آحاد مردم زمینه خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن را فراهم کنیم.

 

مدیر مدرسه علمیه رضوی خرم آباد تأکید کرد: امروز شاگردان مکتب امام صادق(ع) باید شکرگزار موقعیتی که در آن قرار گرفته اند، باشند.

 

وی پیشرفت فرهنگ اسلامی را مرهون تلاش ها و مجاهدت امام صادق(ع) بیان کرد و اظهار داشت: روحانیان، مبلغان و طلاب در جهت ادامه راه ایشان، با هدایت افکار عمومی و خدمت به جامعه باید برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنند./9459/ت302/ی

ارسال نظرات