۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۷۹۸۴۶
مسؤول حوزه علمیه آمل:

حرکت شهدای نظام اسلامی در استمرار مکتب امام صادق است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل با بیان این که شهدا با بهره گیری از معرفت و ولایت در این مسیر نورانی قرار گرفتند، تصریح کرد: حرکت شهدای نظام اسلامی در استمرار مکتب امام صادق(ع) است که به ندای این امام همام لبیک گفته و به فیض عظیم شهادت دست پیدا کردند.
مسوول حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید حسین موسوی، مسؤول حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل، شب گذشته در یادواره شهدای روحانیت شهرستان آمل که در مسجد جامع آمل برگزار شد با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع)، گفت: امام صادق(ع) به عنوان رییس مکتب شیعه جعفری نقشی ارزشمند و متعالی در ترویج دین مبین اسلام داشته است که باید از سیره علمی و عملی این امام همام بهره گیری کنیم.


وی تصریح کرد: هر کسی در عالم هستی اراده کند تا خود را بشناسد و معرفت پیدا کند باید در مسیر بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) قدم بردارد.


حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که اگر به یگانگی خداوند متعال رسیده و شاکر حضرت حق هستیم به سبب تعلیم های اهل بیت معصومین(ع) است، بیان داشت: توسل به اهل بیت معصومین(ع) راهگشای سعادت و تعالی انسان است که باید در برنامه های زندگی خود از سیره این عزیزان استفاده کنیم.


مسؤول حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل با بیان این که امام صادق(ع) در عالم هستی بسیار با برکت و عظمت است، تصریح کرد: اهل بیت معصومین(ع) به عنوان تجلی رحمت واسعه خداوند متعال هستند که باید از ظرفیت های ارزشمند آنان بهره گیری کنیم.


وی با اشاره به تشییع پیکر شهدای غواص و خط شکن در مازندران، افزود: اقشار مختلف مردم اهل معرفت و ولایت مازندران مهمان شهدای سرافراز انقلاب اسلامی هستند که استقبال و تکریم باشکوهی از این عزیزان صورت می گیرد.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که شهدا با بهره گیری از معرفت و ولایت در این مسیر نورانی قرار گرفتند، تصریح کرد: حرکت شهدای نظام اسلامی در استمرار مکتب امام صادق(ع) است که به ندای این امام همام لبیک گفته و به فیض عظیم شهادت دست پیدا کردند.


مسؤول حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل افزود: سربندهای رزمندگان ما در دفاع مقدس با شعار دین برای دفاع از وطن بوده است که توانستند ایثارگری و مجاهدت های بسیاری از خود نشان دهند که برای همیشه تاریخ ماندگار شده است.


وی با تاکید بر این که شهدا جان های پاک خود را در مسیر ارزش های نظام اسلامی فدا کردند که باید در راستای بهره گیری از سیره نورانی این عزیزان قدم برداریم، گفت: شهادت وسیله ای برای کمال است که می تواند انسان را به جایگاهی والا رسانده و زمینه ساز سعادت و رستگاری شود.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که شهدا زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند، بیان داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای غواص و خط شکن شهرستان آمل باید به بهترین نحو ممکن و به صورت باشکوهی برگزار شود.


مسؤول حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل در پایان تصریح کرد: پیروی از مکتب اهل بیت معصومین(ع) توفیقی از سوی خداوند منان است که باید از حضرت حق بخواهیم ما را در راستای بهره گیری از آن ثابت قدم و پایدار نگه داشته و زمینه عاقبت به خیری ما انسان ها را فراهم کند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات