۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۷۹۸۶۶
استاد حوزه علمیه:

پیروی از مکتب امام صادق نجات بخش انسان از ظلمات است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این ‌ه امام صادق(ع) مصداق انسانی کامل است، گفت: پیروی از مکتب ایشان موجب نجات انسان از ظلمات و هدایت انسان در دنیا و آخرت می شود.
 سالروز شهادت امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی نیازی، از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم، ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: افتخار حوزه‌های علمیه جارچی بودن امام صادق(ع) است.

 

وی با بیان این که امام حسین(ع) با قیام خود زمینه قیام فرهنگی امام صادق(ع) را به وجود آورد، افزود: امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مکتبی بود که امروز نجات‌بخش انسان از ظلم است.

 

حجت الاسلام نیازی تصریح کرد: اگر این دو امام بزرگوار نبودند، نام و نشانی از بندگی و عبادت در این دنیا باقی نمی‌ماند.

 

وی با اشاره به این که جمعیت مسیحیت در دنیا زیاد است، عنوان داشت: آیین واقعی مسیحیت به کلی تحریف شده و از بین رفته است.

 

این استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: مسیحیت به ابزاری برای سلطه سیاسی متجاوزان و استعمارگران تبدیل شده است.

 

وی با بیان این که دین مسیحیت امروزه ابزاری سیاسی است، اظهار داشت: تاریخ نشان داده، هر جا مسیحیت می‌رود، مقدمه را برای سلطه سیاسی و نظامی فراهم می‌کند.

 

حجت الاسلام نیازی در ادامه با اشاره به این که برخی از رسانه‌ها به بدگویی از اهل تسنن می‌پردازند، افزود: اینها دست نشانده انگلیس و آل‌سعود هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: این رسانه ها با دریافت پول از آنها به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند که این در واقع خواسته آل‌سعود و دشمنان اسلام است.

وحدت از عوامل مهم در سربلندی و پیروزی مسلمانان است

این استاد حوزه علمیه قم وحدت را از عوامل مهم در سربلندی و پیروزی مسلمانان بیان کرد و گفت: با وجود وحدت بین مسلمانان دشمنان اسلام هیچ کاری از پیش نمی‌برد.

 

وی تصریح کرد: وجود رهبر معظم انقلاب در دنیای پر از توطئه امروز، بسیار ارزشمند و مایه افتخار و سربلندی است.

 

گفتنی است، مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) با حضور جمعی از مسؤولان استانی و عموم مردم خرم آباد برگزار شد.

 

شایان ذکر است، مداحان اهل بیت(ع) در این مراسم به مدیحه سرایی و عاشقان این خاندان در عزای شهادت امام جعفر صادق(ع) به سینه‌زنی پرداختند./9459/پ202/ح

ارسال نظرات