۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۸۰۱۳۶
آصفری:

مجلس با توافق عزت مندانه هیچ مشکلی ندارد/ غرب در سایه توافق متوقف سازی برنامه هسته ای ایران را دنبال می کند

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که غرب به دنبال متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران به اسم توافق است، تصریح کرد: مردم و مجلس با توافق مشکلی ندارند و بنابر فرمایشات رهبر انقلاب توافق عزتمندانه مورد پذیرش ایران اسلامی است.
آصفري عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدحسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز چهارشنبه 21مرداد، در دیدار با اعضای شورای حزب موتلفه استان مرکزی اظهار داشت: بسیاری از کشورهای دنیا روی‌آوردن به انرژی پاک و بهره مند شدن از نیروگاههای هستهای برای تولید انرژی‌های در برنامه قرار دارده اند و ایران اسلامی نیز از این ضرورت مستثنی نیست.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیش از انقلاب در کشورمان برنامههایی برای احداث نیروگاه‏های هسته‌ای به منظور استفاده از انرژی‌های پاک و صلح‌آمیز در دستور کار گرفته بود.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حوزه کشاورزی، شیرین کردن آب شور، بهینه کردن بذر محصولات کشاورزی، درمان بیماریهای سرطانی، رادیو درمانی، درمان ناباروری و بیماریهای ژنتیکی با دانش هستهای میسر است.

 

ایران اسلامی قصد خدمت صادقانه  به مردم شریف را دارد

آصفری با اشاره به این که ایران اسلامی قصد خدمت صادقانه  به مردم شریف را دارد خاطر نشان کرد: کشور عزیزمان باید همچون دیگر کشورها به دانش هسته‌ای صلح آمیز دست یابد چون انرژی هستهای حق مسلم ایران اسلامی است.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران برای دنیا بسیار روشن است و همچنین جهانیان می دانند که ایران اسلامی تنها به دنبال علوم صلح‌آمیز در حوزه هسته‌ای است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود:  بسیاری از طرح‌‏های هستهای ایران مانند نیروگاه بوشهر در زمان طاغوت طراحی و زیرسازی شدند و در آن زمان غرب همواره در ساخت نیروگاه‏‌ها یاری گر ایران بود.

 

غربی ها بعد از انقلاب تغییر رویه دادند

آصفری با بیان این که غربی ها بعد از انقلاب تغییر رویه دادند و گفتند ایران نباید به دانش هسته‌ای دست یابد، اظهار داشت: غرب به سرکردگی آمریکا ثابت کرد که مشکل شان با ایران انرژی هستهای نیست، مشکل آن‌ها انقلاب اسلامی و قدرت گرفتن انقلاب اسلامی ایران است.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که غرب به دنبال متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران به اسم توافق است، اظهار داشت: مردم و مجلس با توافق مشکلی ندارند و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری توافق عزتمندانه مورد پذیرش ایران اسلامی است./842/ت302/ج

 

ارسال نظرات