۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۸۱۱۱۶
نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت ارائه الگوی اتم انسانیت از دختران پاک فطرت در جامعه

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دورانی که رهاورد شعارهای تو خالی آزادی و جامعه مدنی، چیزی جز ولنگاری و بی هویتی برای دختران نبوده است، ارائه یک الگوی اتم انسانیت از جنس دختران پاک فطرت بسیار ضروری و حیاتی است.
حجت الاسلام سيد مهدي موسوي نژاد نماينده دشتستان در مجلس شوراي اسلامي

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) گفت: ایام الهی و عرفانی دهه کرامت با میلاد ستاره درخشان آسمان عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر آغاز می شود و با تولد مسند نشین سریر عالم ارتضاء حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حسن ختام می گیرد.

 

وی بیان داشت: آغاز این دهه، به برکت میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام، دختر دردانه حضرت امام موسی بن جعفر(ع) روز دختر نام گذاری شده است، اگر آن نمونه اعلای علم و اجتهاد و تقوا و فضلیت اسوه و الگوی دختران جهان اسلام قرار بگیرد، شالوده و سنگ بنای مدینه فاضله بسیار مستحکم و غیر قابل انحراف و ناراستی خواهد بود.

 

نماینده مردم دشتستان در خانه ملت اظهار داشت: در دورانی که رهاورد شعارهای تو خالی آزادی و جامعه مدنی، چیزی جز ولنگاری و بی هویتی برای دختران نبوده است، ارائه یک الگوی اتم انسانیت از جنس دختران پاک فطرت بسیار ضروری و حیاتی است و چه الگویی بالاتر از حضرت فاطمه معصومه(س) که مدینه فاضله اش، آشیانه آل پیغمبر(ص) و مرکز صدور  علوم آل محمد به اقصی نقاط دنیا است.

 

حجت الاسلام موسوی نژاد با بیان اینکه غفلت از این دارایی پایان‌ناپذیر و تأثیرپذیری از الگوهای نابهنجار غربی و رشد روزافزون لوازم و مدل های آرایش و گرایش به تبرج جاهلی، بسیار مایه تأسف است، گفت: تأسف‌بارتر از این، فراموشی توانمندی‌های زنان و دختران در زمینه تعلیم و تربیت و خانواده و اصرار بر ورود زنان به امور و فعالیت‌های ناهمجنس و ناهمگون، به نام برابری جنسی و عدالت و مساوات است.

 

وی اضافه کرد: متولیان امر فرهنگ بایستی در برابر جامعه اسلامی و متانت و نجابت خانواده های اصیل اسلامی و در برابر نسل های حال و آینده پاسخگو  باشند.

 

این نماینده مجلس از خداوند رشد و تعالی معنوی و فتح قله های دانش و رتبه های بالای علمی در همه شاخه ها و زمینه ها را برای دختران آینده ساز میهن اسلامی خواستار شد./833/ت302/ح

ارسال نظرات