۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۲۸۱۵۱۱
نماینده بابل در مجلس:

شعار مرگ بر آمریکا در وجود ملت ایران نهادینه شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی یکی از مصادیق شعار لااله الا الله را مبارزه با آمریکا دانست و گفت: از اول انقلاب تاکنون شعار مرگ برآمریکا و نفی نظام استکباری در میان ملت ما نهادینه شده است.
حجت الاسلام علي اکبر ناصري سفير ايران در واتيکان

حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: نظام جمهوری اسلامی، آمریکا را همواره سردمدار جبهه کفر و نظام فرعونی استکباری در جهان در مقابل مستضعفان و مظلومان عالم می داند.

 

وی افزود: ما آمریکا را مظهر تفرعن و جبهه شیطانی در مقابل جبهه ابراهیمی و ادیان الهی می دانیم و عملکرد حکومت آمریکا عملا این حقیقت را مورد تأیید قرار می دهد.

 

رییس مجمع نمایندگان استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی به تعارضات جدی مبانی نظام اسلامی با نظام سلطه استکباری آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: مبنای نظام اسلامی بر نفی طاغوت و رژیم های استکباری است و ما تعارضات جدی و تقابل مبنایی با رژیم سلطه گر آمریکا داریم.

 

وی ادامه داد: اساس نظام لیبرالیسم آمریکا در نفی حاکمیت خدا و ارزشهای الهی است و از این رو خود را کدخدای خودخوانده عالم می دانند.

 

حجت الاسلام ناصری یکی از مصادیق شعار اسلامی لااله الا الله را در عصر کنونی مبارزه با آمریکا دانست و تصریح کرد: امام راحل آغاز قیام خود را علیه طاغوت با شعار مقابله با حاکمیت آمریکا و سلطه گری این رژیم آغاز کرد و از اول انقلاب تا کنون نیز این شعار و نفی استکبار آمریکا در میان ملت ما نهادینه شده است.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تقدیر از سخنان مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان برای مسئولان و مردم تاکید کرد: آمریکا تا کنون در هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و تقابل با ارزشهای الهی استفاده کرده و دشمنی خود را ابراز داشته است.

 

وی به برخی از توطئه های اخیر آمریکا به خصوص پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام سلطه گر آمریکا با ماهیت دینی و معنوی ما در تعارض است تا با الگو شده جمهوری اسلامی در سطح جهان مقابله نماید و پرونده سیاهی از جنایات آمریکا در کشور ما وجود دارد.

 

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که براساس آیات قرآن استکبار شیطانی با ماهیت دینی و معنوی ما در تضاد است، اذعان کرد: آمریکا همواره با شیوه های مختلف از جمله نظامی، اقتصادی و فرهنگی به مقابله با ما پرداخته است تا از تبلور ارزشهای معنوی و الهی در سطح جهان جلوگیری نماید.

 

حجت الاسلام ناصری بر لزوم وحدت بر حول محور ولایت فقیه تاکید کرد و افزود: همه از جمله مسئولین باید سخنان حکیمانه، راهگشا و مدبرانه مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار بدهند زیرا آنچه که ما را در مقابل همه مشکلات موفق کرده، وجود نعمت بزرگ ولایت است./1313/ت302/ح

ارسال نظرات