۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۲۸۱۸۳۶
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان:

مسؤولان با سخنان نسنجیده موجبات سوء استفاده دشمن را فراهم نکنند

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان با تأکید بر انتقاد همراه با حفظ اسرار نظام، گفت: انتقاد و بیانات مسؤولان نباید موجب سوء استفاده دشمنان شود.
حجت الاسلام عباسعلي صادقي

حجت الاسلام عباسعلی صادقی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که مذاکرات مانند شمشیر دولبی است که اگر درست استفاده شود به نفع کشور و در غیر این صورت خسارات جبران ناپذیری را در بر خواهد داشت، تأکید کرد: مراحل بررسی برجام باید درست، با دقت و با دلسوزی انجام شود تا موجب سرافرازی، عزت و اقتدار ایران اسلامی شود.

 

وی با بیان این که مذاکرات باید همزمان همراه با سود معنوی و مادی باشد، گفت: سود معنوی مذاکرات در عزت و سرافرازی کشور و سود مادی آن در کاهش مشکلات مردم است که مسؤولان باید هردو نفع را مدنظر قرار دهند.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان با تأکید بر دوری از سیاسی کاری در موضوع مذاکرات، گفت: آمریکایی ها ضمن بررسی برجام در کنگره، دیگر مسؤولان این کشور نیز برای ایران خط و نشان می کشند و همواره از گزینه های روی میز صحبت می کنند.

 

وی با اشاره به این که بوش سوم که کاندیدای ریاست جمهوری است می گوید با رییس جمهور شدنم، برجام ملغا می شود، گفت: این حرف ها اگر خوراک داخلی داشته باشد، مهم نیست، اما اگر مبنای عملی داشته باشد، باید در تصویب برجام به شکلی تصمیم گیری شود که در آینده درگیر مسائل آن نشویم.

 

به گفته وی، ملت ایران از یک سو در شرایط تهدید خود ساخته شده و از تحریم ها هیچ باکی ندارد و از سوی دیگر دارای روحیه استکبار ستیزی است و از استکبار ستیزی خود به هیچ عنوان دست بر نمی دارد.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ایران اسلامی دفاع از مظلومان را وظیفه خود می داند، گفت: دشمن باید بداند که ایران از اعتقادات خود به هیچ عنوان کوتاه نمی آید.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان با تأکید بر انتقاد همراه با حفظ اسرار نظام، گفت: انتقاد و بیانات مسؤولان نباید موجب سوء استفاده دشمنان شود./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات