۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۸۱۸۷۶

ارسال 800 اثر به جشنواره سراسری «بانوی صبور» تبریز

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از ارسال 800 اثر به جشنواره سراسری «بانوی صبور» در تبریز خبر داد.
علي اکبر صفي پور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر صفی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز در حاشیه گردهمایی هنرمندان هنرهای نمایشی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره بانوی صبور ابراز داشت: مدت زمان ارسال آثار به این جشنواره تا 28 آذرماه امسال تمدید شد و علاقه مندان فرصت دارند تا این تاریخ، آثار خود را در بخش های مختلف به این جشنواره ارسال کنند.

 

 

وی موضوعات این جشنواره را خطبه های حضرت زینب(س)، مفهوم ولایت پذیری و ولایت در سیره حضرت زینب، مقام و منزلت حضرت زینب، حجاب و عفاف، اسوه های زینبی، زیبایی های واقعه کربلا، حضور اجتماعی و سیاسی زن مسلمان در جامعه و  حضرت زینب در نگاه دیگران نام برد.

 

 

صفی پور گفت: این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس شبستر، با نظارت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان شرقی و با مشارکت ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای آشنایی بیشتر مخاطبان محترم با سیره و سنت آن بانوی بزرگوار و نیز تولید آثار فاخر فرهنگی هنری با بهره گیری از زندگی سراسر افتخار و نورانی ایشان برگزار می شود.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی همچنین شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت زینب(س) و ترویج سیره اخلاقی و سیاسی حضرت را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

 

 

وی با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره گفت: تاکنون بیش از 800 اثر در بخش های مختلف به دومین جشنواره بانوی صبور اثر ارسال شده است.

 

 

صفی‌پور همچنین مسابقه کتابخوانی زندگانی حضرت زینب(س)، مسابقه وبلاگ نویسی، نشریات تجربی کانون‌ های مساجد، مسابقه شعر و دلنوشته را از دیگر بخش ها و رشته های جشنواره بانوی صبور برشمرد.

 

 

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره بانوی صبور می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.javananemasajed.ir و www.dkm.az.ir وwww.alghadirsis.irو www.ershad-as.irمراجعه و یا آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره آذربایجان شرقی- تبریز- بلوار 29 بهمن- جنب بیمارستان 29 بهمن- مجتمع فرهنگی هنری تبریز- دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی ارسال کنند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات