۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۸۲۱۶۲
آیت­الله موسوی اردبیلی:

بیمه ها تجارت می کنند/ مراکز درمانی و بیمارستان ها به بهسازی نیاز دارند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت­الله موسوی اردبیلی با بیان اینکه جامعه خدمات وزارت بهداشت را می­بیند، از عملکرد و اقدامات وزارت بهداشت و شخص وزیر تشکر کرد و گفت: کار تجارت­گونه بیمه ها باید به خدمت به مردم تبدیل شود.
حضرت آيت الله موسوي اردبيلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت­الله موسوی اردبیلی صبح امروز در دیدار سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در مان و آموزش پزشکی و هیأت همراه خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است و هنوز اقدامات صددرصد کامل نیست و باید در راستای بهبود فعالیت­ها گام برداشت.

 

این مرجع تقلید ضمن ارائه توصیه­هایی اظهار داشت: از باب اعتقادات دینی کارها را انجام دهید؛ جامعه خدمات ارزشمند وزارت بهداشت را می­بیند و مردم قدردان هستند و اجرتان با خدا است.

 

وی درباره مراجعه به خارج از کشور برای درمان از سوی برخی از مردم گفت: برخی هنوز برای درمان به خارج از کشور می­روند و به همین خاطر باید این فرهنگ تغییر بابد؛ باید به بهسازی و بهبود بیمارستان­ها اهتمام ورزیده شود.

 

حضرت آیت­الله موسوی اردبیلی افزود: اقدامات دولت در زمینه وزارت بهداشت مردم را امیدوار کرده و باید بیشتر شود.

 

این مرجع تقلید درباره فرزندآوری گفت: وضعیت اقتصادی مردم به ویژه کارگران با فرزندآوری تناقض دارد و با گفتن و شنیدن کاری انجام نمی­شود.

 

وی به مشکلات بیمه­ها اشاره و خاطرنشان کرد: بیمه­ها دارند تجارت می­کنند، اما کار باید خدمت به مردم باشد./822/پ202/ج

ارسال نظرات