۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۸۲۶۸۸
مدیر فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه شهیدان رجایی و باهنر بود/ دولتمردان برای خدا کار کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با گرامیداشت هفته دولت، گفت: وجود شهید رجایی و باهنر به عنوان یک الگو و اسوه در بین جامعه مطرح است و دولت ها دوست دارند که بیشترین تطبیق را با نام و مسلک و اهداف این دو شهید والامقام داشته باشند اما شرایط زمان متفاوت است، امروز بهترین مشخصه دولتمردان در تبعیت و الگو برداری از دو شهید بزرگوار ولایتمداری است.
حجت الاسلام فاضلي پيردوستي
حجت الاسلام حجت الله فاضلی پیر دوستی، مدیر فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با بیان تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: عنوان هفته دولت به نام دو شهید والامقام رجایی و باهنر مزین گشته است که در واقع شهادت این دو شخصیت بزرگوار به دولتمردان و جامعه سلحشور ایران عزت و احترام می‌بخشد.
 
حجت الاسلام فاضلی پیردوستی تصریح کرد: سزاوار است که هفته دولت با شهادت شهید باهنر و رجایی رقم می‌خورد، همه دولتمردان و دولت های نظام مقدس اسلامی اهداف و منویات این دو شهید بزرگوار را در رسالت خدمتگزاری مرور کنند و جدیت آن ها را برای رفع مشکلات جامعه اسلامی سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وی در ادامه ابراز کرد: نکته‌ای که برای هر دولتی از منظر دیگران مهم است شعارهایی است که دولت ها در ابتدای کار خود سر می دهند، موفقیت یک دولت در گرو عمل کردن به شعارهای انتخاباتی است، از این رو می توان گفت که دولتی موفق است که شعارهایش را جامه عمل بپوشاند و اهدافی را که ترسیم کرده است دقیقأ در اجرای آن ها لحظه ای کوتاهی نکند و به آن اهداف برسد.
 
مدیر فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: دولتی که با سر دادن شعارهایی توقعاتی را در مردم ایجاد کرده است و در صحنه عمل با آن ها فاصله می گیرد موفق نخواهد بود، از این رو نمی توان به سادگی قضاوت کرد که دولت موفق یا ناموفق است.
 
حجت الاسلام فاضلی پیردوستی با اشاره به نکته‌ای دیگر درباره عملکرد دولتمردان عنوان داشت: خوشبختانه دولت کنونی در عرصه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و موارد دیگر تمام تلاشش را برای پیگیری نیازهای جامعه با جدیت تمام انجام می دهد که در این راستا امید داریم که فضاهای ایجاد شده را برای خدمت‌رسانی غنیمت بشماریم.
 
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: بزرگ‌ترین دشمنی با استکبار و آمریکا خدمت رسانی به مردم است و دولتمردان باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند، عده‌ای با شیطنت، فضاسازی و حاشیه سازی برای رسیدن به مقاصد خود شرایطی را بر جامعه حاکم می‌کنند که دولت را از اهداف اصلی خود منحرف کنند و جامعه را نسبت به مطالباتشان گمراه کنند، از این رو باید در برابر این افراد ایستاد.
 
مدیر فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه یادآور شد: دولتمردان باید برای خدا کار کنند و در این مسیر قدم بر دارند، از این رو مردم نیز خوب قضاوت خواهند کرد، امید است این دولت همانند همه دولت ها نهایت تلاش خود را برای خدمتگزاری داشته باشد و اعتماد عموم مردم را جذب کند.
 
وی در پایان اظهار داشت: وجود شهید رجایی و باهنر به عنوان یک الگو و اسوه در بین جامعه مطرح است و دولت ها دوست دارند که بیشترین تطبیق را با نام و مسلک و اهداف این دو شهید والامقام داشته باشند اما شرایط زمان متفاوت است، امروز بهترین مشخصه دولتمردان در تبعیت و الگو برداری از دو شهید بزرگوار ولایتمداری است، اگر این ولایتمداری برای هر دولتی تحقق پیدا کند قطعأ در آن راستا با شهید باهنر و رجایی هم مسلک و همراه است./857/ت302/ح
ارسال نظرات