۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۸۳۸۴۴
وزیر اطلاعات:

تیزبینی سربازان گمنام امام زمان راه را بر توطئه ها و تهدید دشمنان بسته است/ وزارت اطلاعات خنجر خود را در گلوی دشمن فرو می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج) راه را بر توطئه ها و تهدید دشمنان بسته است، اظهار کرد: اهداف مهم وزارت اطلاعات به عنوان بخشی از دولت خدمتگذار این است که امنیت فعالیت های سالم سیاسی و بدون حاشیه را تضمین کند.
حجت‌الاسلام سيدمحمود علوي وزير اطلاعات سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه اراک،  با حضور حجت‌الاسلام سيدمحمود علوي وزير اطلاعات حجت‌الاسلام سيدمحمود علوي وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک، بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) خطرات را به جان خریده و آرامش را برای مردم به ارمغان می‌آوردند.

 

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) فرصتی به دشمنان نخواهد داد

وزیر اطلاعات، با اشاره به این که امروز در کشورهای اطراف بوی انفجار و باروت و خون است و در کشور ما از این گونه خبرها نیست، گفت: توطئه‌ها بسیار است و دشمنان برای خدشه دار کردن امنیت ایران اسلامی بسیار تلاش کرده اند، اما هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) فرصتی به دشمنان نخواهد داد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج) راه را بر توطئه ها و تهدید دشمنان بسته است، اظهار کرد: اهداف مهم وزارت اطلاعات به عنوان بخشی از دولت خدمتگذار این است که امنیت فعالیت های سالم سیاسی و بدون حاشیه را تضمین کند.

 

وزیر اطلاعات با بیان این که وزارت اطلاعات با تاسی از قرآن هول و هراس را در دل دشمنان ایران اسلامی انداخته است گفت: خداوند می فرمایند رعب و وحشت را در دل کفار به وجود آورید و وزارت اطلاعات خنجر خود را در گلوی دشمن فرو می‌کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که عملکرد وزارت اطلاعات باید به گونه‌ای باشد که مردم با دیدن نام آن احساس آرامش کنند، خاطر نشان کرد:  دشمنان طی سال ها، توطئه‌های فراوانی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده که از سوی وزارت اطلاعات خنثی شده است.

 

دولت تکیه بر جناح سیاسی خاصی نمی‌کند و عرصه را برای همه جناح‌های سیاسی باز می‌کند

وزیر اطلاعات با بیان این که امروز برنامه دولت یازدهم این است که در راستای وحدت و همدلی حرکت کند  گفت: دولت تکیه بر جناح سیاسی خاصی نمی‌کند و عرصه را برای همه جناح‌های سیاسی باز می‌کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اهمیت وحدت گفت: همه باید زیر پرچم اسلام به رهبری ولی امرمسلیمن جمع شویم زیرا وحدت لازمه رشد، حرکت و پیشرفت و شکوفایی است.

 

وحدت در جامعه در صورتی حاکم می‌شود که روابط انسانی براساس محبت باشد

وی اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) با ظرفیت سازی اخلاقی و ایجاد  وحدت به خوبی توانست، عقاید انحرافی و متحجر را به قدرت اسلام ناب تبدیل کند.

 

وزیر اطلاعات، خاطر نشان کرد: وحدت در جامعه در صورتی حاکم می‌شود که روابط انسانی براساس محبت باشد و باید بدانیم نعمت وحدت برای ما مانند دارو نیست که اگر بیمار شدیم از آن استفاده کنیم بلکه مانند غذا است که برای زنده بودن همیشه به آن احتیاج داریم.

 

تفاوت در اندیشه سیاسی نباید به دعوا و تقابل ختم شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وحدت را لازمه رشد و شکوفایی در جامعه دانست و تصریح کرد: همه باید با وحدت به گفت و گو بپردازیم و تفاوت در اندیشه سیاسی نباید به دعوا و تقابل ختم شود.

 

وزیر اطلاعات با بیان این که طیف های مختلف در جامعه به جای بحث های سیاسی بی پایه که مسیرانحرافی است ، مسیر وحدت را در پیش بگیرند، گفت: امروز در فضای کنونی جامعه ، همه باید همفکر باشیم و برای حل اختلافت بر مبنای آرمان ها و ارزش های اسلامی هم اندیشی کنیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی بیان کرد: گروه های مختلف درجامعه باید در سایه آرامش و امنیت در تولید علم، مقوله اقتصادی فرهنگی و موضوعات اجتماعی تلاش کنند.

 

اقتصاد مقاومتی در جامعه باید به خوبی عملیاتی شود

وزیر اطلاعات با تآکید بر رهنمود های مقام معظم رهبری بیان کرد: اقتصاد مقاومتی در جامعه باید به خوبی عملیاتی شود و امروز در کشور یکی از پایه های شکوفایی زندگی معنوی، پیشرفت در زندگی مادی و اقتصادی و برقراری امنیت است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی خاطر نشان کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تمامی تلاش ها به کار گرفته شود تا اخلاق ناب محمدی بر جامعه اسلامی و جهان اسلام حاکم باشد.

 

پیوند مردم با اهل بیت(ع) مایه عزت دنیا و سعادت آخرت است

وزیر اطلاعات، با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) گفت: امام رضا(ع) می‌فرمایند خداوند متعال مهر و محبت خود را در دل کسی قرار میدهد که امر ما را زنده کند و فرمود که کسی که علوم ما را فراگیرد و به مردم آموزش دهد امر ما را زنده کرده چراکه اگر مردم با کلام زیبای ما آشنا شوند با ما انس می‌گیرند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در ادامه با بیان این که پیوند مردم با اهل بیت(ع) مایه عزت دنیا و سعادت آخرت است، عنوان کرد: یاد شهیدان غیور اسلام از جمله شهید رجائی و باهنر و شهیدان دولت، شهیدان دوران انقلاب و دفاع مقدس، شهیدان استان مرکزی و امام شهیدان را گرامی میداریم. /842/پ202/ج

 

ارسال نظرات