۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۲۸۴۱۳۸
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

تحقق همدلی و هم‌زبانی حول محور ولایت فقیه امکان‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما دشمنان زیادی در منطقه داریم و باید با پرهیز از چند دستگی و با تقویت نقاط قوت نظام نقش پر قدرت تری را در میان صف بندی های موجود در منطقه و جهان بازی کنیم، گفت: تحقق همدلی و هم‌زبانی حول محور ولایت فقیه امکان‌پذیر است.
حسن کامران دستجردي نماينده مردم اصفهان در مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، امشب در مراسمی که به مناسبت هفته دولت در مسجد مصلی میدان قدس اصفهان برگزار شد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه های واقعی و اصیل دولتمردان انقلابی بودند که امروز باید دنباله رو راه آن عزیزان باشیم.

 

وی ادامه داد: امروز خوی اشرافی گری مانند خوره به جان نظام افتاده و هر چه هم ما به پیروی از رهبر انقلاب می گوییم فایده ندارد و پوستشان کلفت شده و گوششان بدهکار نیست، ساده زیستی شهید رجایی زبانزد عام و خاص بود، اما امروز متأسفانه ساده زیستی در بین برخی مسؤولان جای خود را به اشرافی گری داده است.

 

نماینده مردم اصفهان با بیان این‌که شهید رجایی به همه سفارش می‌کرد که مراقب رفتارهای او باشند و اگر دیدند که از راه خود خارج شد، یادآوری کنند که او همان قابلمه فروش بوده، گفت: امروز در این شرایط بیکاری و گرانی اگر مسؤولی بخواهد به فکر خود باشد و در رفاه آن چنانی باشد، حقه باز است و این بر خلاف راه امام(ره) و رهبری نظام است و با فرهنگ شهیدان ما ناسازگار است.

 

کامران بیان داشت: فامیل بازی و باندبازی نباید در بین مسؤولان باب شود، به برکت این شهیدان جریان شناسی ما قوی شد و تلاش های بیگانگان در دهه 60 برای نفوذ به بدنه نظام و دولت تحت عناوین مختلف و در نتیجه سقوط نظام بی نتیجه ماند و این به خاطر فداکاری های شهدا بود.

 

وی تصریح کرد: امروز و در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت همگی باید حول یک محور که همان محور ولایت فقیه است جمع شویم، این دسته و آن دسته معنایی ندارد و امروز دیگر بحث چپ و راست نیست بلکه دعوای فقر و غناست باید با هم متحد باشیم و این درسی است که شهدا به ما دادند.

 

نماینده مردم اصفهان در پایان با بیان این که ما دشمنان زیادی در منطقه داریم و باید با پرهیز از چند دستگی و با تقویت نقاط قوت نظام نقش پر قدرت تری را در میان صف بندی های موجود در منطقه و جهان بازی کنیم، ابراز داشت: امروز انقلاب هایی در منطقه به تأسی از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته که بیداری اسلامی در آن ها مشاهده می شود و ان شاء الله با حفظ و افزایش قدرت کشور انقلاب ما به انقلاب مهدی فاطمه(عج) وصل خواهد شد. /869/پ202/ح

ارسال نظرات