۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۸۴۲۱۱
مدیر مدرسه علمیه کوهدشت خبر داد؛

پذیرش 30 طلبه نو ورود در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم شهرستان کوهدشت با بیان این که مدرسه باقرالعلوم این شهرستان در سطح یک و دو حوزوی فعالیت می کند، گفت: در راستای سال تحصیلی جدید، 30 طلبه نو ورود در سطح یک نام نویسی می شوند.
طلبه

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم شهرستان کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که این مدرسه علمیه از سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرده است، عنوان داشت: استقبال جوانان کوهدشت از مدارس علمیه هرسال نسبت به سال های گذشته بیشتر می شود.

 

وی با بیان این که طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت در سطح یک و دو مشغول تحصیل علوم دینی هستند، افزود: در سال تحصیلی جدید 30 طلبه نو ورود در سطح یک پذیرفته می شود. 

 

حجت الاسلام سبحانی با بیان این که ابتدای آغاز فعالیت مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت 20 نسل از طلاب فارغ التحصیل برای ادامه تحصیل در حوزه علمیه به مدارس علمیه قم اعزام شده است، تصریح کرد: با راه اندازی سطح دو در این مدرسه علمیه، طلاب پس از فارغ التحصیل شدن در سطح یک، در همین مرکز سطح دو را نیز می گذرانند.

 

وی با اشاره به این که سطح دو مدرسه علمیه باقرالعلوم دو سال است راه اندازی شده، اظهار داشت: با راه اندازی سطح دو طلاب با مشکلات کمتری می توانند ادامه تحصیل دهند.

 

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با ابراز رضایت از کادر اساتید این مدرسه علمیه خاطرنشان کرد: 12 استاد در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت مشغول فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به این که دوره یک ماهه اختبار و تثبیت در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت در حال برگزاری است، افزود: داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی و مصاحبه ورودی موفق به کسب نمره قبولی شده اند، هم اکنون در این دوره های آموزشی و اخلاقی حضور دارند.

 

حجت الاسلام سبحانی دوره یک ماهه اختبار و تثبیت را فرصتی مناسب بیان کرد که طلاب با حال و هوای مدارس علمیه و حجره نشینی آشنا شوند.

 

وی با اشاره به این که طلاب نو ورود به صورت شبانه روز در مدرسه علمیه باقرالعلوم در طول این یک ماه حضور دارند، عنوان داشت: در این ایام اخلاق و رفتار آنان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت خاطرنشان کرد: پایان این هفته آزمون کتبی بین افرادی که در دوره یک ماهه اختبار و تثبیت شرکت کرده اند، برگزار می شود و پذیرفته شدگان از 15 شهریور ماه جاری مشغول تحصیل در مدرسه علمیه می شوند./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات